کد خبر : 61399
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان:

بهره‌مندی از بهترین تجهیزات هتلی در رونق صنعت گردشگری موثر است

بهره‌مندی از بهترین تجهیزات هتلی در رونق صنعت گردشگری موثر است

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان گفت: بهره‌مندی از بهترین و مرغوب‌ترین تجهیزات رستورانی و هتلی باعث بازدهی کسب و کار این صنعت می‌شود و هر چقدر تاسیسات گردشگری تجهیزات بروزی برای جلب رضایت مشتریان در اختیار داشته باشند در صنعت گردشگری می‌تواند درخشش بیشتری داشته باشد.

به گزارش گیلانستان، مسعود حلاج‌پور در حاشیه بازدید از یک مجموعه تولیدکننده و عرضه کننده تجهیزات هتلی اظهار کرد: امروزه صنعت گردشگری بعنوان یکی از بزرگترین و متنوع ترین فعالیت خدماتی دنیا در تجدید حمایت جوامع انسانی و احیای فرهنگی آن، اشتغال و درآمدزایی، حفاظت از فضای طبیعی و محیط زیست و در نتیجه توسعه همه جانبه نقش اساسی دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان افزود: گردشگری به عنوان فعالیت گسترده و عظیم می‌تواند به نحوی سازمان و توسعه یابد که در عین دستیابی به اهداف مورد نظر بتواند شاخص توسعه را در برگرفته و با کسب رضایت گردشگران و ایجاد خاطره خوش در اذهان آن‌ها، فرصت بازگشت مجدد به تبلیغ و ترویج مقصد گردشگری را فراهم آورد و موجب اثرات مثبت اقتصادی فرهنگی و اجتماعی و محیط زیست شود.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین سازمان‌هایی که کیفیت خدمات آنها همیشه در ذهن مشتریان باقی می‌ماند سازمان‌های خدماتی شاغل در گردشگری و تاسیسات گردشگری هستند، گفت: بحث کیفیت ابتدا در صنعت سپس در حوزه خدمات معنی پیدا می‌کند. در دنیای رقابت امروز عرضه خدمات در سایه تجهیز منابع انسانی و تجهیز منابع هتلی نظیر تجهیزات لوازم اداری، خانه داری، اتاق، لابی، پذیرش، کافی شاپ، پارکینگ و… معنی پیدا می‌کند لذا با رشد فناوری و گسترش دانش، تهیه تجهیزات و ملزومات با کیفیت و حرفه‌ای تاسیسات گردشگری نقش بسیار مهمی در جذب گردشگران ایفا می‌کند.

حلاج‌پور ادامه داد: بهره‌مندی از بهترین، مرغوب‌ترین و قابل استفاده‌ترین تجهیزات رستورانی و هتلی باعث بازدهی کسب و کار این صنعت می‌شود و هر چقدر تاسیسات گردشگری تجهیزات بروزی برای جلب رضایت مشتریان در اختیار داشته باشند در صنعت گردشگری می‌تواند درخشش بیشتری داشته باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان ادامه داد: با توجه به روحیه میهمان نوازی گیلانیان و همچنین فرهنگ غنی و متنوع خوراکی‌ها و بکارگیری دستور پخت غذا و نوشیدنی‌های سنتی و بومی و استفاده از معماری غنی گیلان و سبک فضاسازی و نیروی جوان و تحصیل کرده در بخش گردشگری شرایط ایده آل را برای جذب گردشگران داخلی و خارجی فراهم کنیم.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار