کد خبر : 70004
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 شهریور 1400- 41: 10

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان:

بهره‌مندی افزون بر هزار نفر از خدمات جمعیت هلال احمر گیلان در طرح کشوری نذر آب ۴

بهره‌مندی افزون بر هزار نفر از خدمات جمعیت هلال احمر گیلان در طرح کشوری نذر آب ۴

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: در اجرای این طرح ملی داوطلبانه و بشردوستانه از توان استان گیلان به عنوان استان معین و استان اردبیل نیز به عنوان استان پشتیبان در شهرستان فهرج استان کرمان استفاده شد.

سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در اجرای طرح ملی نذر آب ۴ که از ابتدای شهریور ماه برگزار شد گفت: چهارمین مرحله اجرای طرح کشوری نذر آب توسط جمعیت هلال احمر گیلان در شهرستان فهرج استان کرمان که از تنش آبی برخوردار است، برگزار شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان اظهار داشت: در اجرای این طرح ملی داوطلبانه و بشردوستانه از توان استان گیلان به عنوان استان معین و استان اردبیل نیز به عنوان استان پشتیبان در شهرستان فهرج استان کرمان استفاده شد.

غلامی در خصوص خدمات و توزیع اقلام از سوی هلال احمر استان گیلان در فهرج کرمان افزود: ۵۲۰ بسته‌معیشتی، ۲۳۰ بسته بهداشتی، ۵۰ تخته پتو، ۲۰۰ توپ لباس، ۳ کمک جهیزیه عروس، ۲۰۰۰ باکس آب معدنی، ۱۱ عدد ویلچر، ۷ عدد منبع آب همچنین ویزیت رایگان حدود ۷۰۰ نفر توسط پزشکان، بازدید کارشناسان بهداشت محیط و بازدید از خانواده های شهدا به ارزش هفتصد و سی میلیون تومان در این طرح استفاده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به افراد بهره مند شده از این طرح، اظهار داشت: افزون بر هزار نفر از خدمات جمعیت هلال احمر گیلان در طرح کشوری نذر آب ۴ در شهرستان فهرج کرمان برخوردار شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اجرای طرح نذر آب در سال‌های گذشته افزود: در سه سال اجرای این طرح اقداماتی نظیر ارسال تانکر آب، توزیع آب معدنی، توزیع اقلام دارویی و بهداشتی و توزیع بسته‌های معیشتی در این مناطق صورت گرفته است.

انتهای‌ پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار