کد خبر : 33579
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

بهره مندی۲۳۲ نفر از خدمات هلال احمر در کاروان سلامت

بهره مندی۲۳۲ نفر از خدمات هلال احمر در کاروان سلامت

طرح کاروان سلامت با مشارکت ۲۰ نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر شامل پزشک عمومی، متخصص زنان، دندان‌پزشک، پیراپزشک و کارشناسان (مامایی، مبارزه با بیماری‌ها، علوم آزمایشگاهی و بهورز) در روستای انبوه رودبار برگزار شد.

به گزارش گیلانستان «مهدی ولی پور» در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه پزشکان و کارشناسان حاضر در طرح کاروان سلامت به ساکنین روستای انبوده رودبار خدماتی از قبیل ویزیت رایگان، مشاوره روانشناسی، تجویز داروی رایگان، بهداشت محیط و مشاوره بهداشتی ارایه کردند، گفت: ۲۳۲ تن از ساکنین منطقه از خدمات هلال پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، زنان و خدمات پرستاری بهره‌مند شدند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر  گیلان با اشاره به اینکه ۲۲ میلیون ریال داروی رایگان نیز در این طرح در اختیار بیماران منطقه طبق تجویز پزشکان قرار گرفت، افزود: 10 سبد کالا به ارزش۱۰ میلیون ریال نیز به مردم این منطقه توزیع شد.

 

ولی پور، همچنین از افتتاح خانه هلال در این روستا خبر داد و  افزود: اهداء جوایز به 24نفر از دانش اموزان مقطع ابتدایی به ارزش ۶ میلیون ریال (البسه گرم)، اجرای طرح نیابت دیدار با خانواده معظم دوتن از شهدای گرانقدر، برگزاری دوره آموزش همگانی، اجراء طرح پیمان و فضای دوستار کودک برای مقاطع راهنمای، ابتدایی و پیش دبستانی و نیز ایفاء نقش تیم سحر برای کلیه دانش آموزان مدرسه روستا از دیگر فعالیت های این طرح بود.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار