کد خبر : 40079
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مرداد 1398- 49: 17

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

بهره گیری از روانشناس متخصص برای ورزشکاران المپیکی گیلان

بهره گیری از روانشناس متخصص برای ورزشکاران المپیکی گیلان

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: جهت بهبود روند آماده سازی روانی ورزشکاران گیلانی که سهیمه المپیک دریافت خواهند کرد، روانشناس متخصص استخدام کرده ایم.

به گزارش گیلانستان مریم بخشی با اشاره به اهمیت فوق العاده سهمیه المپیک برای گیلان پس از۶۰ سال و ضرورت توجه ویژه به ورزشکاران اعزامی، اظهار کرد: به منظور کسب بهترین نتایج و تکرار قهرمانی های «محمود نامجو» یک روانشناس برجسته را برای ورزشکارانی که کسب سهمیه المپیک کنند، استخدام کرده ایم.

وی افزود: با توجه به کارکرد بسیار خوب برخی ورزشکاران گیلانی و کسب امتیازات لازم در رقابت های بین المللی، احتمال کسب سهمیه دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، توجه به ابعاد شخصیتی ورزشکاران نخبه را حائز اهمیت دانست و گفت: برای موفقیت ورزشکاران اعزامی به صورت ویژه هرگونه خدماتی که لازم باشد تدارک خواهیم دید.

بخشی، دورنمای ورزش استان را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: با کسب سهمیه المپیک شور و هیجانی وصف ناپذیر در بین اقشار مختلف جامعه و بخصوص نسل نوپای آن ایجاد شده و این امر به انگیزش آنان برای پرداختن به ورزش کمک خواهد کرد.

وی یادآور شد: شواهد و گزارش کارشناسان حکایت دارد که استان گیلان می تواند در رشته های قایقرانی، شمشیربازی، تکواندو و … به کسب سهیمه امیدوار باشد.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار