کد خبر : 53298
تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1399- 57: 17

مدیرکل اوقاف گیلان تأکید کرد:

بهره گیری از ظرفیت جوانان انقلابی در بقاع متبرکه و امامزادگان

بهره گیری از ظرفیت جوانان انقلابی در بقاع متبرکه و امامزادگان

مدیرکل اوقاف گیلان با اشاره به اینکه بقاع متبرکه و امامزادگان هویت دینی و ولایی هر منطقه را به نمایش می گذارند، تأکید کرد: باید از ظرفیت جوانان انقلابی در این اماکن استفاده شود.

به گزارش گیلانستان،حجت الاسلام ستار علیزاده ظهر شنبه در همایش روز ملی تکریم و بزرگداشت امام زادگان در آستان فاطمه اخری (س) رشت با اشاره به وجود ۹۴۰ بقعه متبرکه و امامزاده در استان گیلان، گفت: وجود امامزادگان در استان نشان دهنده هویت دینی و ولایی گیلانیان است.

وی با بیان اینکه گیلانیان از دیرباز دین مدار و دارای فرهنگ علوی بوده اند، گفت: استان گیلان افتخار میزبانی از دو فرزند امام موسی کاظم (ع) را دارد.

مدیرکل اوقاف گیلان در ادامه وجود امامزادگان در استان گیلان را محلی برای نزول رحمت و برکت الهی عنوان کرد و افزود: تکریم امامزادگان در راستای تعظیم شعائر الهی است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه آستان مقدس خواهر امام رضا (ع) در شهر رشت به جایگاه اصلی خود نرسیده است، تصریح کرد: بستر خدمتگزاری در آستان امامزادگان فراهم است مسئولان باید توجه بیشتری به این اماکن داشته باشند.

علیزاده با تأکید بر لزوم بهره گیری از توان و ظرفیت جوانان انقلابی در بقاع متبرکه و امامزادگان، بیان کرد: هیئت امنای امامزادگان و بقاع متبرکه از حضور جوانان در این اماکن مقدس استقبال می‌کنند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار