کد خبر : 11432
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 فروردین 1396- 12: 16

به آب اندازی یک ناو در سطح کلاس ناو پیکان در آینده‌ای نزدیک

به آب اندازی یک ناو در سطح کلاس ناو پیکان در آینده‌ای نزدیک

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش گفت: در تعامل با مراکز علمی و دانشگاهی به توانمندی‌های بسیاری دست یافته‌ایم و به‌زودی یک ناو در سطح کلاس ناو پیکان را به آب می‌اندازیم.

به گزارش گیلانستان، ناخدا احمدرضا باقری در نشست خبری در بندرانزلی اظهار داشت: تاریخ در گذشت زمان بستر تصمیم‌های بزرگ و اقداماتی مهم برای همه جوامع است و تجلی‌گاه بزرگ این تصمیمات برای کشور ما انقلاب اسلامی است.

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش با اشاره به اقدامات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی افزود: امروز شاهد نتیجه تاثیرات تصمیم‌های حضرت امام خمینی (ره) در عرصه کلان کشور هستیم و نتیجه مطلوب آن به‌خوبی برای مردم مشخص و قابل لمس است.

ناخدا باقری با اشاره به اینکه در ابتدای انقلاب عده‌ای با تفکر منافقانه تلاش می‌کردند ارتش را منحل کنند، تصریح کرد: تصمیمات قاطعانه حضرت امام(ره) بود که باعث بقای ارتش شد.

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه امروز ارتش به‌عنوان یکی از ارکان دفاع کشور از تمامیت ارضی، شرف و ناموس کشور دفاع  می‌کند، خاطرنشان کرد: ارتش به‌عنوان پشتوانه محکم برای نظام، قدم‌های استواری را برداشته است.

وی با اشاره به توانمندی‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: نیروی دریایی امروز به‌عنوان دست بلند جمهوری اسلامی ایران نقش حفظ منافع کشور را بر عهده دارد و توانسته اقدامات خوبی را در جهت برقراری روابط دیپلماتیک انجام دهد.

ناخدا باقزی گفت: عملکرد ناوگان شمال ناجا در سال‌های اخیر، تثبیت شعار صلح دوستی و افراشتن پرچم جمهوری اسلامی در دریای خزر است و اکنون نیز کارکنان نیروی دریایی ارتش پرچم کشور را در قزاقستان و بندر اکتائو افراشته‌اند.

وی با اشاره به آثار و برکات انقلاب در افزایش توانمندی‌های نظامی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: با عنایت رهبر انقلاب و استفاده از توان و نیروی داخلی، امروز با افتخار، تجهیزات نظامی را در داخل کشور تولید می‌کنیم.

فرمانده ناوگان شمال ناجا با بیان اینکه عموماً کشورها تمایل چندانی به فروش تکنولوژی‌های پیشرفته نظامی خود ندارند، گفت: در تعامل با مراکز علمی و دانشگاهی به توانمندی‌های بسیاری دست یافته‌ایم و به‌زودی یک ناو در سطح کلاس ناو پیکان را به آب می‌اندازیم./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار