کد خبر : 27920
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵

به بهانه انتصابات انجام شده از سوی استاندار گیلان/ سالاری معتدل یا رادیکال!؟

به بهانه انتصابات انجام شده از سوی استاندار گیلان/ سالاری معتدل یا رادیکال!؟

اینکه استاندار به جای انتخاب مشاور جوان از جوانان نخبه عرصه فرهنگی و علمی ، سمت و سوی انتخابش به سوی انتخاب یک فعال رسانه ای که دارای حاشیه های متعدد است برود قطعا هیچ هماهنگی با اعتدال و تدبیر ندارد.

به گزارش گیلانستان به نقل از رویدادگیلان، هر چند وظیفه ما بر اساس وظایف ذاتی حمایت از دولت جهت سر و سامان دادن به وضعیت بسیار نامطلوب فعلی است اما فضای نقد هرگز نباید بسته باشد چرا که  بسته شدن فضای نقد باعث دیکتاتوری و عدم ملاحظه اشکالات خواهد بود.
با حضور استاندار جوان گیلان به نظر می رسید شاید بتوان یکی از بی حاشیه ترین استانداری های کشور را تجربه کنیم اما با توجه به نفوذ و اعمال نظر برخی از معاونین رئیس جمهور و اعوان و انصارشان در انتصابات استانداری به نظر می رسد اختیار از کف استاندار ربوده شده و برخی از جریانات افراطی و رادیکال برای استاندار جوان گیلان تصمیم گیری میکنند و همین امر باعث شده دیگر استاندار گیلان را نتوان استانداری معتدل دانست.
اینکه در انتصاب مشاورین ، معاونین ، مدیران کل ،فرمانداران و بخشدارن بر اساس شایسته سالاری اقدام نشود بلکه بر اساس سفارشات بیرونی و بده بستان های حزبی اقدام شود ،نه اینکه هیچ سنخیتی با اعتدال ندارد بلکه یاد آور روزهای تلخ نه چندان دور است!
اینکه استاندار گیلان به جای انتخاب مشاوران کارآمد و از بین جوانان نخبه عرصه فرهنگی و علمی ، سمت و سوی انتخابش، به سوی انتخاب یک فعال رسانه ای که دارای حاشیه های متعدد است برود قطعا هیچ هماهنگی با اعتدال و تدبیر ندارد.
اینکه استاندار گیلان با توجه به شرایط ویژه و حساس کشور که به علت بی تدبیری و بحران مدیریتی دولت در عرصه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور به وجود آمده برای انتخابات آینده به فکر گزینه ای بدون حاشیه باشد تا بتواند با نگاهی جامع فضا را آرام نگه دارد، فردی مسأله دار و دارای سابقه قضایی را بعنوان مسئول برگزاری انتخابات منصوب میکند قطعا انتخابی به دور از تدبیر، امید و اعتدال است.
استاندار محترم چندی پیش در نشست در بین اصحاب رسانه اظهار داشتند کسی که به شعارهای دولت اعتقادی نداشته باشد در انتصابات جای ندارد لذا ایشان را به حرف خودشان ارجاع می دهیم که این انتخاب ها علاوه بر عدم همخوانی با موضع گیری خودشان نشان می دهد خود استاندار هم عملکردش با شعارهای دولت همخوانی ندارد و حضور وی در منصب استانداری نیز زیر سوال است!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار