کد خبر : 19095
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مهر 1396- 55: 9

به جز سکوت و قهقهه به مشکلات مربیان پیش دبستانی گیلان، تاکنون چه کاری برایشان کرده اید؟! + فیلم قهقهه

به جز سکوت و قهقهه به مشکلات مربیان پیش دبستانی گیلان، تاکنون چه کاری برایشان کرده اید؟! + فیلم قهقهه

سوال مربیان پیش دبستانی و نیروهای خرید خدماتی از آقای جعفرزاده این است که تاکنون به جز سکوت و قهقهه چه کاری برایشان کرده اند

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی گیلانستان، جمعی از معلمان پیش دبستانی و نیروهای خریدخدمات روز جمعه در مقابل استانداری و از صبح روز شنبه تا شب در مقابل اداره کل آموزش و پرورش گیلان تجمع اعتراض آمیز نموده و خواهان مشخص شدن تکلیفشان شده اند.

این افراد که همگی از بانوان زحمتکش سیستم آموزشی مدارس گیلان بودند، اعتراضشان این است که چرا در میان ۳۱ استان کشور، تنها گیلان باید چنین وضعیت اسفناکی داشته باشد؟ مگر مسئولین مربوطه و نمایندگان مجلس خوابیده اند؟!

اما نه تنها استاندار جدید گیلان جوابگوی آنان نبوده، بلکه مدیرکل آموزش و پرورش هم در گفتگویی با شبکه باران اعلام کرد که اگر آنان تا صبح نیز اعتراض کنند کاری از دست او ساخته نیست و باید به تدریج مشکلاتشان حل گردد!

در بین نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی انصافا نمی شود پیگیری های آقایان کوچکی نژاد و حسنی را نادیده گرفت. این ۲ نماینده چه در صحن مجلس و چه در همین استان برای گرفتن حق و حقوق معلمان با وزیر آموزش و پرورش و معاونینش بارها درگیری لفظی پیدا کرده و جر و بحث نمودند.

اما همانطور که در فیلم زیر مشاهده می نمایید، در جلسه ای که نماینده تام الاختیار وزیر آموزش و پرورش به گیلان سفر کرده بود و مجمع نمایندگان نیز حضور داشتند، علی رغم اعتراض شدید کوچکی نژاد و حسنی بر سر نماینده وزیر، دیگر نماینده رشت نه تنها در حمایت از اعتراض همکارانش هیچ حرفی نزد، بلکه همواره سکوت کرده و لبخندهایی همراه با قهقهه بر لبانش جاری بود!

 

حال سوال مربیان پیش دبستانی و نیروهای خرید خدماتی از آقای جعفرزاده این است که تاکنون به جز سکوت و قهقهه چه کاری برایشان کرده اند؟!

فیلم را از لینک زیر نیز می توانید تماشا کنید:

https://t.me/gilanestan/3046

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دکتر اویس دوشنبه , ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

احتمالا خنده و قهقهه رندانه این نماینده محترم یا برای این بود که یادش رفته بود که جلسه ی دادخواهی مطالبات فرهنگیان است و ذوق زده بود و می خواست پیشاپیش سالگرد اینستاگرامش را جشن بگیرد ؟؟؟!!!!! و یا به سخنان حاضران جلسه می خندید تا بگوید که برگزاری این جلسه و داد فریا د ها ،نمایشی و صوری است و تآثیری ندارد . تصمیم اصلی را ما قبلا با نماینده تام الخیار وزیر گرفتیم .ضمنا از تلاشها ی دو نماینده محترم که پیگیر موضوع هستند ؛ تشکر و قدر دانی می کنم .

عیسی‌مرادبخش لمرجانباز۵۵%ضایع نخاعی گیلان تالش دوشنبه , ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱

بایدبگم که این شب زنده داری برای احقاق حق خوددرجلوی ادارکل آموزش پرورش برای مربیان پیش دبستانی گرچه حق واقعی آنهاست امامن میگویم بازم برای اینها کم است چراکه درانتخابات دادزدیم به افرادصالح رای بدهیدعده ای فکرکردندما داریم برای منافع خودمان میگوییم مابخاطراین نیش خندامروزآقایان به ریش این معلمان برای این روزهابودمیگفتیم درزمان انتخابات ریاست جمهوری اسلامی آقای خاتمی هم گفتیم ای ملت به هوش باشیددشمنان تان درخارج ازکشورتلاش میکنند شمارازیرسلطه استکبارببرنددرجواب گفتندچون شماهاتندروهستیدنمیخواهیدمردم درآرامش باشندحالااینهم آرامشی که اینهابرایتان بوجودآوردند؛اقتصادفلج؛بیکاری به اوج رسیده ؛فساداخلاقی وفسادمالی؛اعتیاددرجامعه بیدادمیکندفقط عده ایی معدودیعنی ۲۰%در مردم جامعه بی دغدغه زندگی میکنندآنهم ۱۰%رانت هستش و۱۰%ازپدبابایی چیزی داشتندآنقدرمقام معظم رهبری فرمودندچه درانتخاب نماینده وچه درانتخاب شورای اسلامی وچه درانتخاب ریس جمهوری فردی راانتخاب کنید که برای ملت کارکندبادردملت آشنا باشدحالامزه آنرابچشیدهمانی راکه کاشتیددرو میکنید جای ناراحتی نیست هرچهارسال یک اشتباه عمری گرفتاری چراناراحت هستیدازاین بهترنخواهدبودمتمعن باشیدوسلا

رفتن به نوار ابزار