کد خبر : 6917
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395- 07: 14

جمع آوری پرچم آمریکا و اسرائیل در جهاد دانشگاهی رشت آن هم در روز دانشجو! + تصاویر

جمع آوری پرچم آمریکا و اسرائیل در جهاد دانشگاهی رشت آن هم در روز دانشجو! + تصاویر

مسئولین جهاد دانشگاهی رشت پرچم امریکا و اسراییل را که به مناسبت روز دانشجو در درب ورودی دانشگاه نصب شده بود را جمع آوری کردند.

به گزارش گیلانستان مسئولین جهاد دانشگاهی رشت پرچم امریکا و اسراییل را که به مناسبت روز دانشجو در درب ورودی دانشگاه نصب شده بود را جمع آوری کردند.

بسیج دانشجویی جهاد دانشگاهی رشت به مناسبت روز دانشجو پرچم امریکا و اسرائیل را در درب ورودی این دانشگاه با هماهنگی مسئول امور فرهنگی نصب کردند ولی امروز صبح معاون آموزشی این دانشگاه دستور به جمع آوری این پرچم ها را داد.

یکی از دانشجویان این دانشگاه در گفتگویی گفت: بسیج دانشجویی به مناسبت ۱۶ آذر و روز دانشجو که تولد مرگ بر امریکا است تصمیم گرفت به صورت نمادین پرچم امریکا و اسراییل را در درب ورودی این دانشگاه نصب کند ولی در عین ناباوری امروز شاهد آن بودیم که به دستور معاون آموزشی این پرچم ها جمع آوری شدند.

معاون آموزشی این دانشگاه در پاسخ به اعتراض دانشجویان نسبت به این عمل گفت: مگر ۱۳ آبان است که شما پرچم امریکا را نصب کرده اید ؟! و هنگامی که دانشجویان گفتند این کار با امور فرهنگی دانشگاه هماهنگ شده است در پاسخ گفت:این کار با من هماهنگ نشده است!/پیک دانشجو

حال سوالی که بی پاسخ می ماند این است که یک کار نمادین و معمولی که در بسیاری از نهادها انجام میشود و نشان از استکبار ستیزی است چطور در یک نهاد آموزشی و آن هم دولتی با بهانه های واهی در روز ۱۶ آذر جمع آوری می شود؟

 

photo_2016-12-06_11-07-17

 

photo_2016-12-06_11-39-37

 

photo_2016-12-06_11-40-04

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار