کد خبر : 28892
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۴۰

به دلیل کسالت جلسه را ترک کردم نه به نشانه اعتراض/ احترام خاصی برای آقای حمید روحانی قائل هستم

به دلیل کسالت جلسه را ترک کردم نه به نشانه اعتراض/ احترام خاصی برای آقای حمید روحانی قائل هستم

من اگر اعتراضی داشتم، به آقای فلاحتی بود که اگر جناب ایشان دعوت می کنند تا آخر باید باشند که دراین صورت، این مسائل به احترام آقای فلاحتی پیش نمی آمد.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوطالب حجازی درگفتگو با رویداد گیلان با اشاره به حواشی همایش بزرگ ائمه جماعات رشت اظهارکرد: از دفتر آقای فلاحتی تلفن کردند وگفتند، ما جلسه ای برای روحانیون داریم که ما هم به احترام آقای فلاحتی در جلسه شرکت کردیم.
وی با اشاره به اینکه من درابتدا نمی دانستم چه کسی قرار است سخنرانی کند، که دیدم آقای حمید روحانی برای سخنرانی رفتند و صحبت هایی کردند، افزود: در بین صحبت های آقای حمید روحانی متوجه شدم، فضای جلسه بهم ریخته و سرو صدایی بلند شده است و بنده چون در عقب مجلس نشسته بودم، نمی دانم چه کسی جلوی مراسم نشسته بود و چه کسی ننشسته بود.
مسئول ستاد اقامه نماز گیلان گفت: بعد از ایجاد سر وصدا، برای من سوال بود که چه اتفاقی افتاده، به همین دلیل از جلویی های خود پرسیدم که جریان چیست و چرا شلوغ شده است که گفتند آقای یاری به صحبت های آقای روحانی اعتراض کرده است.
حجت الاسلام حجازی با اشاره به اینکه بعد از این موضوع که آقای یاری از مراسم خارج شدند، بیرون از ایشان سوال کردم که جریان چه بوده و به چه چیزی اعتراض کردید؟ تصریح کرد: ایشان گفتند به دلیل نوع بیان آقای حمید روحانی که گفتند صحبت های مقام معظم رهبری برای دولت تشریفاتی هست، بنده اعتراضی به نحوه صحبت ایشان کردم.
وی با اشاره به بیرون رفتن عده ای ازجلسه افزود: آقای سمیعی کمی آن طرف ترِ جایی که نشسته بودم، نشسته بود که من به آقای سمیعی گفتم اگر آقای فلاحتی ما را دعوت می کنند تا آخر جلسه باید بمانند و اگر ایشان می ماندند، این وقایع و بی انضباطی به وجود نمی آمد.
رییس ستاد اقامه نماز گیلان گفت: بنده به آقای ایران عقیده و آقای پورشبعانی همین حرف رو زدم که دیگر دیدم اینها درحال بیرون رفتن هستند، من هم بیرون آمدم، سپس مشاهده کردم، فردی نوشته آقای حجازی به عنوان اعتراض به سخنرانی آقای روحانی از جا بلند شده و سرو صدا کرده و خارج شده است، اما من اصلا با آقای روحانی برخورد و مواجهه ای نداشتم.
حجت الاسلام حجازی افزود: من اگر اعتراضی داشتم، به آقای فلاحتی بود که اگر جناب ایشان دعوت می کنند تا آخر باید باشند که دراین صورت، این مسائل به احترام آقای فلاحتی پیش نمی آمد، منظورم من این بود.
وی با بیان اینکه بنده به عنوان اعتراض ازجلسه خارج نشدم گفت: البته بنده به خاطر کسالت جسمی چندین بار از جلسه خارج شدم و اگر بخواهم اعتراض بکنم، شخص ترسویی نیستم؛ بلکه داد می زنم و اعتراضم رو بیان می کنم و کسی که اعتراض می کند حتما این راه می داند که رسانه ای می شود و باید هم رسانه ای شود؛ کسی که اعتراض می کند می خواهد حرفش شنیده شود و رسانه ای شود.
رییس اقامه نماز گیلان با اشاره به اینکه من به آقای روحانی اصلا اعتراضی ندارم و مجله ۱۵ خرداد ایشان برای بنده ارسال می شود، تصریح کرد: اگر اعتراضی داشتم بالای منبر که نمی گفتم، ایشان پایین می آمدند و می نشستم با ایشان صحبت می کردم.
حجازی با بیان اینکه اصلا به اعتراضات دیگران توجه ای نکردم و بیرون آمدنم ربطی به جریانات نداشت افزود: دیدم همه درحال بیرون آمدن هستند، من هم بیرون آمدم.
وی با اعلام اینکه من احترام خاصی برای آقای حمید روحانی قائل هستم، گفت: از اول انقلاب تا به امروز شنیده اید من به ایشان بی احترامی کنم؟ آقای سید حمید روحانی شخصیت مورخ، محقق و دانشمند هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد دوشنبه , 19 شهریور 1397 - 9:57

جریانی که به آرامی سعی در مقابله با ایت الله فلاحتی را دارد آشکارا قابل تشخیص است و عده ای با اغراض گوناگون سعی در خدشه وارد کردن به جایگاه ایشان را دارند والا ترک جلسه توسط ایشان امر غریبی نیست و در ازمنه گذشته توسط سابقین هم اتفاق می افتاده است و از بدیهیات است

رضایی دوشنبه , 16 مهر 1397 - 14:11

اولا با تشکر از سایت محترم
ودرود بر شرافت حاج اقا حجازی که شجاعت و راستگویی ایشان زبانزد خاص و عام است و ایشان اونقدر بزرگ و انقلابی و سوابق مبارزاتی دارن که نیاز به خدشه دار کردن جایگاه کسی ندارن واگه بقول خودشون بخوان به کسی اعتراض کنن از کسی ترس ندارن و مستقیم بیان میکنن

رفتن به نوار ابزار