کد خبر : 13078
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷

به صراحت اعلام می‌کنم که انقلابی هستم و انقلابی وارد انتخابات شدم

به صراحت اعلام می‌کنم که انقلابی هستم و انقلابی وارد انتخابات شدم

عضو شورای شهر رشت گفت: بنده قبلا هم گفته بودم و الان هم به صراحت اعلام می کنم که انقلابی هستم و انقلابی وارد انتخابات شده ام.

فاطمه شیرزاد در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با اشاره به انتخابات شورای شهر رشت اظهار کرد: بنده قبلا هم گفته بودم و الان هم به صراحت اعلام می کنم که انقلابی هستم و انقلابی وارد انتخابات شده ام.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه لیستهای متعددی هم شاید از بنده حمایت کنند، گفت: بنده با 25 سال سابقه کار در صدا و سیمای گیلان و از جنس هنر هستم و جامعه هنری نیز از بنده حمایت خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه انقلابی هستم و انقلابی خواهم ماند، ابراز نمود: با افتخار به ارزشهای نظام، شهدا، امام شهدا و منویات مقام معظم رهبری پایبند هستم.

این کاندیدای انتخابات شورای شهر رشت با اشاره به اینکه بنده عروس مادر شهیدان و خانواده نهی قناد می باشم، گفت: من خادم مردم هستم و امیدوارم بار دیگر خدمتگذار مردم باشم.

شیرزاد در پایان خاطرنشان کرد: یقینا مردم در روز 29 اردیبهشت با حضور پرشور و حداکثری خود در پای صندوقهای رای، یکبار دیگر اقتدار و عزت ایران اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار