کد خبر : 62479
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 بهمن 1399- 23: 16

نماینده رشت در مجلس:

به طرح شفافیت آرا رای مثبت دادم/ نظر عموم مجلس به شفافیت آرا مثبت است

به طرح شفافیت آرا رای مثبت دادم/ نظر عموم مجلس به شفافیت آرا مثبت است

نماینده مردم رشت و خمام نظر عموم مجلس را درباره طرح شفافیت آرا مثبت دانست و گفت: من نسبت به شفافیت آرای نمایندگان رای مثبت داده و در مرحله بعدی نیز رای مثبت خواهم داد.

به گزارش گیلانستان، سید علی آقازاده با اشاره به بررسی کلیات طرح شفافیت آرا در مجلس اظهار کرد: کلیات طرح شفافیت آرای نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی رد شد.

وی با بیان اینکه بنابر آئین نامه این طرح نیاز به دو سوم آراء داشته و تنها با اختلاف سه رای با کلیات این طرح مخالفت شد، گفت: کلیات طرح اگرچه رد شد اما قرار بر پیگیری مجدد آن بوده و در آینده‌ای نزدیک دوباره مطرح خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی دلیل مخالفت برخی نمایندگان را وجود برخی ابهامات عنوان کرد و گفت: برخی از نمایندگان معتقد به ابهاماتی در این طرح بودند اما به اعتقاد من این ابهامات به اندازه ای نبود که به آن رای مثبت داده نشود اما برخی از دوستان چنین تشخیص داده و معتقد بودند که بهتر است اول آنها برطرف شوند.

اقازاده نظر عموم مجلس را درباره طرح شفافیت آرا مثبت دانست و افزود: من نسبت به شفافیت آرای نمایندگان رای مثبت داده و در مرحله بعدی نیز رای مثبت خواهم داد واز طرح شفافیت آرای نمایندگان به طور جدی دفاع خواهم کرد.

وی به سفر رئیس قوه قضاییه به استان گیلان در روز پنجشنبه اشاره کرد و افزود: در نشست تخصصی با رئیس قوه قضاییه مشکلات صنعت استان از جمله کارخانه های آسیب دیده و نیمه فعال، مطالبات کارگری، اشتغال، مشکلات کشاورزی و دیگر مشکلات احصا شده گیلان بررسی خواهد شد.

وی با اشاره به پیگیری های جدی خود درخصوص مشکلات کارخانه های استان گفت: اگرچه قوه قضائیه و آقای رئیسی را در جریان مشکلات قرار دادیم اما به طور جدی در سفر استانی ایشان به گیلان نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار