کد خبر : 21395
تاریخ انتشار : جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

به كسانی كه هوس فتنه انگيزی دارند، هشدار میدهيم که مردم با 9 دی ديگری بساط شما را جمع خواهند كرد

به كسانی كه هوس فتنه انگيزی دارند، هشدار میدهيم که مردم با 9 دی ديگری بساط شما را جمع خواهند كرد

در شرايط كنوني نيز به تمام كساني كه در ذهن كوچك و مريض خود هوي و هوس فتنه انگيزي دارند، هشدار مي دهيم مردم انقلابي ايران با 9 دي ديگري بساط اين فتنه انگيزي ها را جمع خواهند كرد.

به گزارش گیلانستان، روابط عمومي دفتر نظارت شوراي نگهبان استان گيلان بمناسبت یوم الله 8 و 9دی بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُریدُونَ لِیُطفِئوُا نُورَاللهِ بِأفواهِهِم وَ اللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوکَرِهَ الکافِرُونَ(سوره صف –  آیه 8 )

همانگونه که درابتدای انقلاب،محرم به کمک این مردم آمد و امام خمینی(ره)فرمود خون بر شمشیر پیروز است، در قضایای 9دی هم، عاشورا به کمک ملت آمد و حماسه بزرگ و ماندگاری‌ را خلق کرد. «مقام معظم رهبریمدظله‌العالی»

« بيانيه دفترنظارت شوراي نگهبان استان گيلان به مناسبت يوم الله نهم دي»

فتنه ۸۸ یک اختلاف داخلی، حزبی و سیاسی و به زعم سران فتنه، يك موضوع انتخاباتي نبود، بلکه یک کودتای براندازانه صد در صد برنامه‌ریزی شده بود که با امدادهای الهی، حضور میلیونی مردم در نهم دی سال ۸۸  و بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل(قدس سره) و مقام عظمای ولایت خنثی و یک بار دیگر قدرت نظام اسلامی و مردمی جمهوری اسلامی به دنیا نشان داده شد.

در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ملت ایران روزها و لحظه‌های حماسی بسیاری را به یاد دارند. روزهایی که بیان و یادآوری آن همواره باعث غرور و عزت مسلمانان و عاشقان اسلام وانقلاب و خفت و سرشکستگی دشمنان بخصوص ایادی استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا و اسرائیل جنایتکار بوده است.حماسه 9 دی بدون شک یکی از به یادماندنی‌ترین صفحات تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود. حماسه‌ای که چشم فتنه را کور کرد و فتنه‌گران وآشوب‌گران داخلی و خارجی را مات و رسوا نمود.

نهم دی، انقلاب بصیرت و آگاهي بود و نور بصیرت را به آینده گان منتشر کرد زیرا در این روز تاریخ ساز و غرور‌آفرین ، مردم صبورو شهید پرور ایران به خیابان‌ها آمدند و باحضور میلیوني خود ، حركتي به ياد ماندني و باشكوه را براي هميشه‌ي تاريخ از خود به جاي گذاشتند كه در تاريخ انقلاب اسلامي بي سابقه بود.

بدون شک رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، بصیرت انقلابي، دشمن‌شناسی و موقعيت شناسي مردم انقلابی ایران اسلامی نقش بسزایی در خلق این حماسه ماندگار داشت.

و مردم انقلابي، ولايت مدار و با بصيرت استان گيلان با درك اين موقعيت حساس، پيشتاز اين حركت غرور آفرين و دشمن شكن شده و يك روز زودتر از ساير نقاط كشور به صحنه آمدند و برگ زرين ديگري بر كتاب افتخارات اين استان شهيد پرور افزودند .

در شرايط كنوني نيز به تمام كساني كه در ذهن كوچك و مريض خود هوي و هوس فتنه انگيزي دارند، هشدار مي دهيم مردم انقلابي ايران با  9 دي ديگري بساط اين فتنه انگيزي ها را جمع خواهند كرد زيرا همانگونه مقام معظم رهبري در سخنراني اخير خود فرمودند، عظمت 9 دي به دليل پاسخگويي به اينگونه بازيها و فتنه انگيزي ها بود.

دفتر نظارت شوراي نگهبان استان گيلان ضمن گرامیداشت روزهاي بزرگ و تاریخی هشتم و نهم دي ماه اعلام می دارد مردم انقلابي ايران اسلامي و گيلانيان سرافراز ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام راحل (ره) و شهیدان گرانقدر؛

بار دیگر با مقام معظم رهبري، تجدید میثاق نموده واعلام می دارد که همگام با مردم بصير و انقلابي ايران عزيز در اجتماعات پرشكوه و آيين هاي گراميداشت اين ايام الله در سراسر استان حضور فعال داشته و نسبت به سران فتنه و طراحان خارجي و حاميان داخلي آن ابراز انزجار خواهد نمود.

روابط عمومي دفترنظارت شوراي نگهبان استان گيلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار