کد خبر : 50369
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳

جعفرزاده ایمن آبادی:

به ما ظلم شد و نتوانستیم در مجلس جدید حضور داشته باشیم!/ حاضرم تجاربم را در اختیار قالیباف قرار دهم/ کارنامه لاریجانی منحصر بفرد است!

به ما ظلم شد و نتوانستیم در مجلس جدید حضور داشته باشیم!/ حاضرم تجاربم را در اختیار قالیباف قرار دهم/ کارنامه لاریجانی منحصر بفرد است!

به ما ظلم شد و نتوانستیم در مجلس یازدهم حضور داشته باشیم اما من همیشه دعا می‌کنم که مجلس یازدهم موفق باشد و به‌رغم اینکه به لحاظ فکری با قالیباف مخالف هستم اگر اجازه بدهند، خدمت‌شان خواهم رسید.

به گزارش گیلانستان ، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده حاشیه ساز مردم رشت که برای انتخابات مجلس یازدهم ردصلاحیت شد، در مصاحبه با برنا گفته است: «به ما ظلم شد و نتوانستیم در مجلس یازدهم حضور داشته باشیم». رئیس فراکسیون مستقلان(!) مجلس دهم و چهره نزدیک به لاریجانی که چندی پیش گفته بود: «در تاریخ به نبود امثال لاریجانی افسوس می‌خوریم» این بار گفته است: «من معتقدم کارنامه لاریجانی کارنامه‌ منحصر بفردی است که با مقدوراتی که در اختیار داشت و با اتفاقاتی که در کشور افتاد و با این حجم نامهربانی بسیار موفق عمل کرد». هرچند از تمجیدهای جعفرزاده نباید تعحب کرد اما اساسا آن چیز که مجلس های نهم و به خصوص دهم را از خاصیت انداخت، به غیر از وکیل الدولگی بسیاری از بهارستان نشینان، همراهی ویژه لاریجانی با روحانی بود که با شکل دهی مجلس تک نفره، عملا مجلس را از جایگاه والای خودش تنزل داد.

بخش های مهم اظهارات جعفرزاده را در ادامه خواهید خواند:

*قبلا هم خطاب به نمایندگان منتخب گفته‌ام انتخابات تمام شده است، بگوئید چه می‌خواهید بکنید و بسته‌های قانونی‌تان را ارائه دهید. بگوئید برای اشتغال، کاهش حجم نقدینگی، کنترل تورم و..‌ فلان برنامه را داریم چون مجلس ریل‌گذار است. بگوئید برای ریل‌گذاری برنامه‌تان چیست.

*امیدوارم هر کس که بر کرسی ریاست مجلس می‌نشیند فضای شعاری و بر طبل اختلاف کوبیدن را آرام کند. بعدها جامعه و آیندگان قضاوت خواهند کرد.

*آیا کسی که عقلانی رفتار کرد و کشور را وارد تنش نکرد و کشور را به سمت کار برد آیا خطا بود؟ من معتقدم کارنامه لاریجانی کارنامه‌ منحصر بفردی است که با مقدوراتی که در اختیار داشت و با اتفاقاتی که در کشور افتاد و با این حجم نامهربانی بسیار موفق عمل کرد، بقیه بیایند نسبتی از این موفقیت را کسب کنند و بعد اجازه دهند، مردم قضاوت کنند.

*من در حال تهیه مجموعه‌ای هستم تا هرکسی که رئیس مجلس شد، این مجموعه را تقدیمش کنم و تجارب خود را در اختیار او بگذارم.

*ما از اینها برنامه نمی‌خواهیم باید مطالبه‌گر باشیم. با گفتن من رستم دستانم که رستم ایجاد نمی‌شود. نمایندگان مجلس یازدهم بیایند برای کوچک‌سازی دولت، مسائل محیط زیست، افزایش راندمان آب، جلوگیری از فرسایش خاک و… برنامه ارائه دهند، سیاست هم حدی دارد. فردای روز مجلس یازدهم باید برنامه هفتم را بنویسد. من با برخی از نمایندگان مجلس یازدهم که صحبت می‌کنم، می‌بینم اصلا در فضا نیستند. چرا باید دو سال از وقت ملت را بگیرند و بعد دو سال تازه بفهمند که باید چه می‌کردند که نکردند.

*به‌رغم اینکه به ما ظلم شد و نتوانستیم در مجلس یازدهم حضور داشته باشیم اما من همیشه دعا می‌کنم که مجلس یازدهم موفق باشد و به‌رغم اینکه به لحاظ فکری با قالیباف مخالف هستم اگر اجازه بدهند، خدمت‌شان خواهم رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار