کد خبر : 29141
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 شهریور 1397- 02: 14

به مدیرانی در استان نیاز داریم که به سه اصل اسلام، نظام و ولایت باورمند باشند

به مدیرانی در استان نیاز داریم که به سه اصل اسلام، نظام و ولایت باورمند باشند

آیت الله رضا رمضانی گیالانی نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در حسینیه حضرت اباالفضل علیه سلام سپاه قدس گیلان گفت:به مدیرانی در استان نیاز داریم که به سه اصل اسلام، نظام و ولایت باورمند باشند.

به گزارش گیلانستان  آیت الله رمضانی گیلانی عضو مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در حسینیه حضرت اباالفضل(ع) سپاه قدس گیلان گفت: امام حسین(ع) هم برای شیعیان و هم برای تمام مسلمانان جهان الگو است. محور دعوت تمام ادیان الهی خداست و این در تمام زندگی امام حسین علیه السلام پیدا است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به کارکرد های عاشورا اظهار کرد: ظرفیت مهم عاشورا زمانی خودش را نشان میدهد که به تحول و انقلاب ختم بشود و باید واقف بود که فقط به گریه و عزاداری بسنده کردن کافی نیست.دعوت نامه ها، بیعت نکردن با یزید، امربه معروف و نهی از منکر همه در جریان عاشورا تاثیر دارد.

مدیر سابق مرکز اسلامی هامبورگ افزود: امام حسین(ع) در واقع می خواهد کار ناتمام امام علی(ع) را تمام کند و آن افشاگری نفاق می باشد که البته امروز هم در دنیا مسئله نفاق وجود دارد.

دکتر رمضانی گیلانی با اشاره به انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد:انقلاب اسلامی ایران به برکت رهبری امام خمینی(ره) و شاگرد خلفش آیت الله خامنه ای جریان نفاقی را که در دنیا حاکم بود برملا کردند.

وی با اشاره به شرایط فعلی کشور متذکر شد:مدیران ما باید توجه داشته باشند امروز ما در شرایط خاصی قرار گرفته ایم شرایطی که نباید خسته بشویم و باید کار مضاعف بکنیم ما با رویش های انقلاب از جمله نسل جوان مواجه هستیم. تلاش ما باید این باشد که زمینه را برای ظهور حضرت مهدی(عج) فراهم کنیم و ما دعا میکنیم منتها ما در داخل مشکلاتی داریم پروژه اصلی دشمنان براندازی نظام می باشد در گذشته خیلی سعی کردند از طریق فرهنگی به هدف خود برسند اما نشد امروز از طریق یاس و ناامیدی می خواهند روی ما تاثیر بگذارند از طریق فقر و تورم و… البته باید بدانیم مردم رکن نظام هستند انقلاب سه رکن دارد اسلام و رهبری و مردم و اگر مردم آسیب ببینند حتما مشکلات فراوانی بوجود خواهد آمد.

نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مدیران ما توجه داشته باشند که باید تدبیر مناسب انجام بشود شورای اقتصادی باید بصورت جدی در مورد چالش های اقتصادی فکری بکنند بالاخره هر استانی هم باید تلاش کند انگیزه ما هم در مورد تثبیت نظام روز به روز باید قوی بشود کوتاه بیاییم و سست نشویم.

آیت الله رمضانی در رابطه با انتخاب مدیران استان تصریح کرد: گیلان دومین استان سیاسی کشور است آن هایی که به عنوان مسئول در جاهای مختلف می خواهند گمارده شوند باید دستگاه اطلاعاتی نهایت دقت را داشته باشد و بعد آنان را تایید بکنند که نشود افرادی باشند که مشکل سیاسی داشته باشند و مسبب مشکلاتی برای نظام بشوند و بدانیم که ما نیازمند مدیرانی هستیم که هم انگیزه قوی تر داشته باشند و هم باور به اصل اسلام و ولایت داشته باشند.

وی در ادامه بیان کرد:در استان گیلان مدیران ما باید تلاش کنند که همه نیروها برای تحولات فرهنگی جمع بشوند اگر اتحاد و وحدت میان این تیم قوی اعم از نماینده ولایت فقیه و شوراها و نمایندگان و خبرگان وجود داشته باشد قطعا مشکلات کمتر خواهد بود وحدت و انسجام از همه مهم تر است و امروز استان ما بیشتر از هر جایی به وحدت نیازمند است.

دکتر رمضانی گیلانی با اشاره شرایط صحیح انتقال مفاهیم دینی اظهار کرد:ما اگر دین را به درستی تعلیم بدهیم هیچ جوانی از آن گریزان نخواهد بود ما نتوانستیم خوب آن را تبیین کنیم سوالات نسل جوان را بشنویم عصر امروز عصر شبهه و شبهه زدایی است و این وظیفه روحانیت را سنگین تر می کند خیلی ها دین را به مسخره می گیرند. نگاه سطحی نداشته باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مدیران ما به هجمه های فرهنگی که عده ای در حال آموزش دادن آن هستند بیشتر توجه کنند و برای اینکه بتوانیم همواره در برابر دشمنان ایستادگی کنیم ذره ای یاس و ناامیدی نباید داشته باشیم چون عده ای دنبال این هستند که خواص را کنار بگذارند.

انتهای پیام/بسیج نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار