کد خبر : 24360
تاریخ انتشار : شنبه 11 فروردین 1397- 08: 12

به نام سپیدرود به کام ژن‌های خوب/ علت نگاه طمع آقایان به بیت‌المال و منابع مالی شهرداری رشت چیست؟!

به نام سپیدرود به کام ژن‌های خوب/ علت نگاه طمع آقایان به بیت‌المال و منابع مالی شهرداری رشت چیست؟!

آیا این حجم از انتصابات در مورد این ژنهای خوب آن هم با عناوین مختلف و در مجموعه های گوناگون می تواند تنها به دلیل توانایی های آنان و خالی از شائبه باشد؟!

به گزارش گیلانستان/ یادداشت وارده: سپیدرود یکی از باشگاه های قدیمی و محبوب گیلان است. باشگاهی ریشه دار که با خون مردم فوتبال دوست رشت عجین شده است.

سپیدرود چهارمین باشگاه پرطرفدار در فوتبال ایران است و همین محبوبیت آن موجب شده که بسیاری با چشم طمع به آن نگاه کنند. هر گروهی به طرفداران آن به مانند کالایی نگاه می کند که می تواند در سبد آنان قرار بگیرد. این کالا می تواند پول باشد یا فروش بیشتر یا معروفیت یک برند و یا حتی رای. و البته تنها چیزی که در این میان اهمیت ندارد خود باشگاه و موفقیت آن است. به جرات می توان وضعیت کنونی سپیدرود را قربانی این نوع نگاه طمع کارانه دانست. نگاهی که مسئولین باشگاه نیز به آن دامن می زنند. مالکین این باشگاه به پشتوانه ی این محبوبیت بر سر میز معامله می نشیند و از اعتبار آن خرج می کنند تا بتوانند سرمایه ی بیشتری کسب کنند.

به عنوان مثال آنها در آخرین اقدام خود یک ژن خوب منتسب به یکی از اعضای شورای شهر را به طی حکمی عنوان مشاور باشگاه منتصب کرده اند. فارغ از اینکه این ژن خوب با مسئولیت های روزافزونی که هر روز به تعداد آنها نیز اضافه می شود چگونه می تواند به این باشگاه کمک کند؟! آیا این یک معامله، آن هم یک معامله ی دو سر سود برای هر دو طرف نبوده است؟

انتصاب این ژن خوب را می توان به مثابه ی جذب اعتبارات مالی بیشتر از شورا و شهرداری دانست و از طرفی دیگر آنچه که نصیب این ژن خوب خواهد شد جذب آرای طرفداران پرشمار سپیدرود برای فرد مورد انتساب وی است.

البته این تنها انتصاب این باشگاه از بدنه منتسب به مدیریت شهری نبوده است و آنچه نیز شائبه برانگیز است همین موضوع ست. چرا به یک باره این سیل انتصابات آن هم از بدنه ی منتسب به مدیریت شهری صورت گرفته است؟ آیا نباید با توجه به این انتصابات منتظر شنیدن خبرهای جدید از حمایت های مالی آن هم از سوی مجموعه ی مدیریت شهری برای باشگاه سپیدرود باشیم؟

فارغ از این موارد خود افراد منتصب شده نیز خالی از شائبه نیستند. همان طور که اشاره شد فارغ از ماموریت تعریف شده برای این ژن خوب منتسب به یکی از اعضای شورای شهر (که همانا جذب بیشتر رای با استفاده از ظرفیت طرفداران سپیدرود است.) انتصاب های متعدد وی آن هم با عنوان تکراری مشاور در نهادها و مجموعه های مختلف شائبه ای دیگر را برای اذهان ایجاد می کند. وجود ردپای این ژن خوب در پروژه کمپینگ بوستان ملت و چند طرح اقتصادی دیگر این نکته را در به ذهن متبادر می کند که ممکن است وی ماموریتی ویژه جهت پیگیری اموری خاص از سوی فرد مورد انتساب خود داشته باشد.

به عبارتی دیگر این انتصابات را می توان در راستای تبدیل وی به بازوی اقتصادی – سیاسی آن عضو شورای شهر دانست. با وجود این انتصابات متعدد، این ژن خوب می تواند در هر حوزه ای ورود کند و ماموریت های ویژه خود را پیگیری نماید.

سوالی که در انتها برای هر عقل سلیمی مطرح می گردد این است که آیا این حجم از انتصابات در مورد این ژنهای خوب آن هم با عناوین مختلف و در مجموعه های گوناگون می تواند تنها به دلیل توانایی های آنان و خالی از شائبه باشد؟!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

گیلانی شنبه , ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲

درود بر آقا دوربینی استان گیلان ??????

رفتن به نوار ابزار