کد خبر : 9694
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1395- 34: 18

بودجه شهری بندرانزلی به ۸۱۹ میلیارد افزایش یافت

بودجه شهری بندرانزلی به ۸۱۹ میلیارد افزایش یافت

شهردار بندرانزلی گفت: بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال ۹۶ به ۸۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافت.

به گزارش گیلانستان ، موسی فکور عصر امروز در جمع مدیران شهری با بیان اینکه بودجه شهرداری انزلی به شورای اسلامی شهر ارسال شده است اظهار داشت: بودجه عمرانی شهرداری برای سال آینده  ۵۵۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال پیشنهاد شده است.

وی رقم کل بودجه شهرداری بندرانزلی را ۸۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: ۲۶۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از این بودجه، بودجه جاری است.

شهردار بندرانزلی با اشاره به اینکه باید پیگیر منابع درآمدی پایدار باشیم تصریح کرد: شاهد رشد ۵۴ درصدی بودجه ۹۶ نسبت به بودجه امسال هستیم.

فکور با تاکید بر اتمام سریع پروژه‌های شهری بندرانزلی خاطرنشان کرد: نظارت بر عملکرد پیمانکاران تشدید شده و شاهد اجرای چندین پروژه همزمان شهری هستیم.

وی با بیان اینکه شهرداری بندرانزلی برای میزبانی از سه میلیون گردشگر نوروزی آماده است، تصریح کرد: ویژه برنامه‌های نوروزی توسط روابط عمومی شهرداری بندرانزلی برگزار می‌شود.

شهردار بندرانزلی با اشاره به برگزاری جلسات بودجه در شورای اسلامی این شهر گفت: بودجه سازمان‌های تابعه شهرداری نیز تهیه و تدوین شده است.

فکور با تقدیر از تلاش کارکنان شهرداری بندرانزلی در سال ۹۵ تصریح کرد: نظامنامه پرداخت حقوق کارگران و کارمندان شهرداری با اولویت پرداخت حقوق کارگران ابلاغ شده است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار