کد خبر : 86463
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۷:۳۳

بیانیه جمعیت قرآنیان استان گیلان در خصوص اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و اقدام ضد حقوق بین الملل کشورهای اروپایی

بیانیه جمعیت قرآنیان استان گیلان در خصوص اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و اقدام ضد حقوق بین الملل کشورهای اروپایی

.

به گزارش گیلانستان، متن بیانیه به شرح زیر است:

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

 

یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

 

قرآن کریم عظیم‌ترین سرمایه و متقن ترین سند حقانیت شریعت مقدس اسلام است. کتابی که با نزول آن راه صعود آدمی به کمال انسانی اش هموار و چراغی فروزان برای هدایت بشرتا همیشه تاریخ روشن گردید.

 

این اولین باری نیست که دشمنان اسلام و قرآن کریم تمام تلاش خود را در ضربه زدن به دین مبین اسلام بکار گرفته اند تا بتوانند به زعم خود این کتاب آسمانی را از بین ببرند ولیکن هیچوقت نتوانستند کار بجایی ببرند و این نور خداوند را خاموش کنند.

درموقعیتی که جهان با موجی از اسلام گرایی مواجه شده و کتاب مقدس اسلام ، طبق آمارهای خودشان پرفروش ترین نسخه مکتوب کشورهای غربی است، دشمنان مسلمانان جهان و ضد آزادی و آزادگی با آتش بغض کینه نسبت به حقیقت الهی، وحشیانه به جنگ با منطق و برهان الهی آمده‌اند. به یقین این جسارت دوباره ی بزرگ ادامه حرکات شنیع و توهین‌های آشکاری است که در سال‌های اخیر و در سایه حمایت‌های صهیونیزم جهانی صورت گرفته است.آری ، در مکتب مقدس اسلامی ناب محمدی (صلوات الله علیه)، پیروان تمام ادیان الهی و مقدسات آن‌ها محترم هستند و مسلمانان از توهین به مقدسات آنها نهی شده‌اند.

انتشار خبر تأسف بار اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و سوزاندن آن، دل تمام مسلمانان و انسان های آزاده دنیا را به درد آورد. یقینا آتش زدن قرآن کریم نه تنها توهین به اسلام و مسلمین بلکه توهین به تمام ادیان جهان و پیروان آن است، لذا وظیفه هر  انسان آزاده ای است که در برابر این عمل ساکت ننشیند و آن را محکوم نموده، از عامل یا عاملان آن اعلام برائت نماید.

 

همچنین این روزها یک بار دیگر عناد و کینه‌ورزی دشمنان علیه نظام اسلامی نمایان شد. اقدام پارلمان اروپا که مدعی مبارزه با تروریسم است، علیه نهادی ضدتروریسم، از سر استیصال و ناکامی در حمایت و پشتیبانی از اغتشاشات اخیر در ایران است. مبارزه با گروه‌های تروریستی داخلی و خارجی از  منافقین تا گروهک داعش در کارنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌درخشد که در این مسیر شهدای والامقامی همچون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی  و دیگر شهدای گرانقدر مقاومت را تقدیم کرده‌است.

ملت‌های مسلمان و ستمدیده منطقه و آزادگان جهان در سال‌های اخیر شاهد اقدامات جدی و تعیین کننده سپاه پاسداران اسلامی ایران در مقابله با تروریسم وحشی و سرکوب تروریسم در منطقه واقف هستند. بدون تردید پیشنهاد قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست ساختگی و ریاکارانه گروه‌های تروریستی ناشی از تسلیم و تبعیت کورکورانه از سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی و بیانگر وابستگی و سرسپردگی سران اروپایی به آمریکا و صهیونیسم جهانی است.

 

بدین جهت ، جمعیت قرآنیان استان گیلان ، ضمن حمایت همه جانبه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، مراتب نفرت و انزجار خود را در جسارت به ساحت مقدس قرآن کریم اعلام داشته و آن را شدیدا محکوم می نماید. و از تمام نهادهای بین المللی می خواهد که با این گونه اقدامات به طور قاطع برخورد و از تکرار آن جلوگیری بعمل آورده و عاملان این توهین بزرگ را به پای میز محاکمه بکشانند.

 

إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ

صدق الله العلی العظیم

 

جمعیت قرآنیان استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار