کد خبر : 78032
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰

بیانیه جمعی از هنرمندان، فرهیختگان و اصحاب رسانه گیلان به مناسبت روز قدس

بیانیه جمعی از هنرمندان، فرهیختگان و اصحاب رسانه گیلان به مناسبت روز قدس

جمعی از هنرمندان ، فرهیختگان و اصحاب رسانه استان گیلان طی بیانیه ای از مردم و جامعه فرهنگ و هنر و رسانه برای راهپیمایی باشکوه روز قدس دعوت به عمل آوردند.

به گزارش گیلانستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، جمعی از هنرمندان ، فرهیختگان و اصحاب رسانه  استان گیلان طی بیانیه ای از مردم و جامعه فرهنگ و هنر و رسانه استان برای راهپیمایی باشکوه روز قدس دعوت به عمل آورد.

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

جامعه فرهنگ و هنر استان گیلان با تاکید برحضور پرشور، روز قدس  را روز دفاع از مردم بی گناه فلسطین دانستند و گفتند :رنج این همه آدم بی گناه که کشته می شوند غیر قابل تحمل است و ما پای کار می آییم تا اعلام کنیم نمی خواهیم آدم های بیشتری جانشان را از دست دهند.

با اقدامات غیر انسانی متجاوزان صهیونیست جان های زیادی همین حالا دارد از دست می رود، هر چند در برابر چشمان ما اتفاق نمی افتد اما این وحشی گری و خونریزی باعث رنجش ما شده است .

و ما میدانیم که قدرت مردم همیشه موجب ایجاد تغییر شده است، پس با جان و دل به صحنه می آییم تا از مردم و کودکان بی دفاع فلسطین حمایت کنیم تا باری دیگر صلح و آرامش که حق طبیعی این مردم است  به این کشور باز گردد.

این رخداد مهم تاریخی که در سراسر جهان اسلام و حتی کشورهای غیر اسلامی همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تحقق می یابد، و هنرمندان و فرهیختگان ایران و سراسر جهان که همیشه خواستار صلح و آرامش بوده اند در این روز خواستار آزادی بیت المقدس و تمامی سرزمین های اشغالی مسلمانان است و اعتراض خود را علیه ظلم، تجاوز و برتری طلبی های رژیم صهیونیستی ابراز می کنند.

ما اصحاب فرهنگ و هنر  یکبار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و مقتدای فرزانه مان حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی)  اعلام می‌داریم که با نهایت توان و تلاش خود در جهت اهداف صلح طلبانه و حمایت از مظلومان خواهیم کوشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار