کد خبر : 27670
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷

بیانیه رئیس مجمع نمایندگان گیلان جهت گرامیداشت روز خبرنگار

بیانیه رئیس مجمع نمایندگان گیلان جهت گرامیداشت روز خبرنگار

روز خبرنگار، فرصتی ارزشمند برای پاسداشت مقام آگاهی بخشی و یادآوری نقش انکارناپذیر خبرنگاران در ایجاد همدلی و همراهی ، غرور ملی و امید در جامعه است.

به گزرش گیلانستان، جبار کوچکی نژاد رئیس مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز خبرنگار در بیانیه ای نوشت:

اقرأ و ربّک الأکرم ، الذی علّم بالقلم…

(سوره علق،ایات3و4 )

روز خبرنگار ، فرصتی ارزشمند برای پاسداشت مقام آگاهی بخشی و یادآوری نقش انکارناپذیر خبرنگاران در ایجاد همدلی و همراهی ، غرور ملی و امید در جامعه است . آن هم بوسیله ی قلم همان سلاح ارزنده و مقدسی که خداوند به آن و هرآنچه می نگارد قسم یاد کرده . و این خود به تنهایی برای نشان دادن ارزش والای قلم کافی است .

خبرنگاران ، این طلایه داران سپاه آگاهی که وجدان بیدار و زبان گویای زمانه  خویش اند باید با تعهد و توجه به ارزش ها و دوری از سیاه نمایی ، راوی حق و حقیقت باشند  و نگذارند مرز های فکری ، فرهنگی و جغرافیایی ایران عزیز اسلامی جولانگاه دجالان رسانه ای شود . چرا که در عصر انفجار اطلاعات ، اصحاب رسانه نه فقط موظف به اطلاع رسانی اند که بار سنگین فرهنگ سازی در جامعه را نیز به دوش میکشد .

بی شک رکن چهارم دموکراسی و حلقـه ی اتصال مردم و مسـئولین باید محــکم به عنصــر ایمان و حقیقت نگاری باشد و با بیان وقایع و تحلیل صحیح آن ها به دور از جانب گیریهای مغرضانه و منفعت طلبانه ، با رو کردن دست مزدوران داخلی و خارجی و البته حفظ حریم رسانه ای میهن پهناور اسلامی کوتاه کرده و در راستای تحقق آرمان های ارزنده ی معمار کبیر انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارد .

در این بین یاد و خاطره ی شهدای رسانه و خبرنگار مردانی چون شهید صارمی و آوینی که جان در گرو روشنگری گذاشتند و عند ربهم یرزقون شدند جاودان و گرامی باد و 17 ام مردادماه روز خبرنگار را به تمامی ملت شریف ایران ، افسران جنگ نرم ، مبشرین آگاهی و مروجین اندیشه تبریک عرض می نمایم .

جبار کوچکی نژاد

نماینده مردم شریف شهرستان, رشت

رئیس فراکسیون رسانه ملی ، مطبوعات، خبرگزاری ها و فضای مجازی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار