کد خبر : 11820
تاریخ انتشار : شنبه 2 اردیبهشت 1396- 12: 16

بیانیه روابط عمومی ستاد آیت الله رئیسی در گیلان پیرامون برخی مصاحبه ها و گمانه زنی ها

بیانیه روابط عمومی ستاد آیت الله رئیسی در گیلان پیرامون برخی مصاحبه ها و گمانه زنی ها

روابط عمومی ستاد آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در استان گیلان در ارتباط بابرخی مصاحبه های نادرستی که در سطح رسانه ها و مطبوعات و فضای مجازی توسط عده ای که در متن حوادث قرار ندارند باصدور بیانیه ای واکنش نشان داد،

به گزارش گیلانستان، روابط عمومی ستاد آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در استان گیلان  در ارتباط با برخی مصاحبه های  نادرستی که در سطح رسانه ها و مطبوعات و فضای مجازی توسط عده ای که در متن حوادث قرار ندارند باصدور بیانیه ای واکنش نشان داد، متن بیانیه به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف، برادران و خواهران بزرگوار استان گیلان

سلام علیکم

اخیراً مصاحبه های متعددی با گمانه زنی های نادرستی در سطح رسانه ها و مطبوعات و فضای مجازی توسط عده ای که در متن حوادث قرار ندارند صورت گرفته و پخش شده است که بدینوسیله توجه شما خوبان را به نکات ذیل جلب می نماییم.

  • گروه های متعددی شامل دوستان و نیروهای مومن به انقلاب اسلامی از ورود حضرت حجه الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم رئیسی، به صحنه انتخابات دوره ی دوازدهم ریاست جمهوری استقبال نموده اند. این استقبال به گونه ای است که آگاهان در امور سیاسی از آن به عنوان پدیده ای مردمی و خودجوش و بی نظیر یاد کرده و می کنند. لذا جناب آقای رئیسی از ابتدا تا این لحظه اعلام داشته اند که ضمن تشکر صمیمانه از تمامی گروه های مردمی و مومن به انقلاب اسلامی که دارای اسامی و نام های متعددی بوده و شامل مردم شریف در میان گروه های سیاسی، علما و روحانیون، اصناف، دانشگاهیان، بانوان، جوانان، ایثارگران و سایر اقشار می باشند، وام دار هیچ گروه خاصی نبوده و نیستند. بلکه فراتر از وابستگی به آن ها، قدم در این راه گذاشته اند.
  • ستاد مرکزی حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی با بررسی های دقیق و همه جانبه و به منظور بهره گیری از تمامی نیروهای مومن به انقلاب اسلامی، مبادرت به انتخاب مسئولان آینده ستادهای استانی و شهرستانی خود نموده و می نماید و دراین راه ضمن بهره گیری از نظرات گروه ها و سازمان ها و دستجات مختلف، این حق را دارد که خود راساً مبادرت به راه اندازی واحدهای ستادی خویش نماید، این امر قطعاً نه تنها نمی بایستی باعث ایجاد احساس حقی برای سایر تشکل های برادر و همسو باشد بلکه هم چنین می تواند موجبات تشکر و سپاس آنها را فراهم آورد، زیرا این واحدها سعی نموده تا از همه ظرفیت های موجود معتقد به راه و طریقه ی آقای رئیسی استفاده نمایند.
  • واحدهای ستادی آیت الله رئیسی در استان گیلان در فرصت بسیار اندک باقیمانده تا موعد روز انتخابات، خود را داخل بگو مگوهای بی مورد و بعضاً غیر الهی نمی نماید، لذا از همه صاحب نظران و دلسوزان واقعی به راه وحدت و برادری در قشر عظیم دلسوزان انقلاب اسلامی می خواهد، طریق مستقیم هدایت را در پیش گرفته و هر یک به اهداف متعالی خویش نگریسته و در جهت دستیابی به آن ها حرکت و تلاش نموده و از تضعیف باورها و تلاش های نیروهای مومن به انقلاب اسلامی دوری گزینند.
  • بر اساس بررسی های همه جانبه ی شورای راهبردی و پیرو رایزنی های لازم با نیروهای ارزشی و ولایی، مسئولیت ستاد آیت الله رئیسی در گیلان به برادر مجاهد و صبور و یادگار دوران با شکوه دفاع مقدس، برادر سید علی آقازاده واگذار شده است. لذا این ستاد اعلام می دارد که در تلاشی خداپسندانه، تمامی ساز و کارهای یک حرکت وسیع مردمی در جهت شناساندن حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی به مردم شریف و فداکار گیلان راآماده و مهیا نموده است تا در زمان مقرر قانونی، فعالیتهای گسترده خود را آغاز نماید. در این راه به خداوند متعال توکل نموده و از او طلب یاری و نصرت می نماییم.

برقرار باد وحدت و برادری نیروهای مومن به انقلاب اسلامی

در اهتزاز باد پرچم مدیریت اجرایی دولت کار و کرامت

            روابط عمومی ستاد حجه الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم رئیسی استان گیلان

منبع: احرارگیل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار