کد خبر : 2675
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ - ۰:۰۵

بیانیه سازمان بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان گیلان

بیانیه سازمان بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان گیلان

سازمان بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان گیلان به مناسبت حماسه ۸ دی، روز ولایتمداری مردم گیلان، بیانیه ای را منتشر نمود

به گزارش درگیلان، سازمان بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان گیلان به مناسبت  حماسه ۸ دی، روز ولایتمداری مردم گیلان، بیانیه ای را منتشر نمود که به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

انتخابات ۲۲ خردادماه ۱۳۸۸ با حضور حماسی بیش از ۸۵ درصد از واجدین شرایط رأی دادن، به فرموده مقام معظم رهبری به یک جشن حقیقی تبدیل شد و فارغ از اینکه چه شخص یا گروهی به کرسی ریاست جمهوری رسید و مسئولیت سنگین و طاقت فرسای اداره امور اجرایی کشور را بر عهده گرفت. می بایست به عنوان پیروزی ملت معرفی می گردید. چرا که این حضور و شور و نشاط ناشی از تجلی مردم سالاری دینی خود ملت بود؛ اما طعم این انتخابات از فردای روز ۲۲ خرداد می توانست کام ملت را چون عسل شیرین کند متأسفانه به دلیل برخی شیطنت ها و گاه عنادورزی ها جشن پیروزی ملت با برگزاری اغتشاشات هدفمند و هدایت شده در دانشگاه، توسط عده ای قلیل از دانشجویان منحرف بدون فهم درست از اتفاقات و انتخابات سیاسی کشور فضای امن و آرام دانشگاه را تبدیل به جولانگاه سران فتنه نمودند و نه تنها غائله به همین جا ختم نگردید، بلکه با گسترش اعتراضات به بهانه تقلب به خارج از دانشگاه سرایت دادند تا بتواند مردم را با توهمات خود همراه نمایند و از این طریق توانستند با همراه نمودن عناصر فرصت طلب و معاند به ایجاد اغتشاش، آشوب، تخریب اموال عمومی اقدام به تشویش اذهان عمومی نسبت به سلامت انتخابات نمودند.

سرانجام با همراهی و کمک منافقین زمان با هدایت و سازماندهی عناصر وابسته به کشور های دشمن از جمله انگلیس و آمریکا، برخی شهرهای بزرگ را به آشوب کشاندند و حتی بدون در نظرگرفتن موقعیت منطقه ای و جهانی کشور عزیزمان ایران پس از این پیروزی ملی که می توانست برای همیشه ایران را تیتر صلابت و اقتدار رسانه های شرق و غرب و الگوی باشکوه دموکراسی با مقبولیت بسیار بالا برای همه ملت های جهان قلمداد گردد، با فتنه شان چنان ضربه ای به پیکره این انقلاب وارد گردید که در تاریخ سیاسی ایران اسلامی برای همیشه ثبت گردید.

و در ادامه پس از نمایان شدن ماهیت واقعی افراد قلیل فتنه گر برای مردم پس از گذشت هشت ماه صبر و تحمل و بردباری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در دی ماه ۱۳۸۸ مردم ایران شاهد هتک حرمتی دیگر به مقام شامخ حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بودند که قلب نازنین حضرت ولی عصر (عج) و نائب بر حقش حضرت امام خامنه ای (حفظه) پس از هشت ماه بازهم به درد آمد. و این بار در ایام محرم و روز شهادت سرور و سالار شهیدان این عناصر خود فروخته و فتنه گر هلهله کنان به شادی و پایکوبی پرداختند و علاوه برآن به دست جات و هیئت های عزاداری ابا عبدالله (ع) حمله و زخمی و مجروح نمودند که قلب میلیونها ایرانی و عزادار عاشق را جریحه دار و دوستان خارج نشین خود از جمله رؤسای جمهور آمریکا و اسرائیل و . . . از این حرکت شاد گردید.

لکن با عنایات و تدابیر راه گشای رهبر فرزانه انقلاب و آگاهی و بیداری تحسین برانگیز قاطبه ملت عزیز ایران و حضور به موقع و پرشور و همیشه در صحنه مردم غیور و شجاع گیلان در تاریخ ۸ دی و یک روز جلوتر از مردم سایر استانها ، آتش فتنه خاموش و آرامش دوباره به دیار مسلمین بازگشت.

در پایان بسیج اساتید دانشگاه های استان گیلان، آمادگی خود را همراه آحاد مردم ولایتمدار گیلان، برای حضور باشکوه راهپیمایی ۸ دی سال ۱۳۹۴ اعلام نموده و از همه اقشار، گروه ها، نهاد ها، سازمانها و ادارات و عموم مردم دعوت به عمل می آورد تا با حضور پررنگ خود دل رهبر جهان اسلام و علی زمان خود را شاد و با این حرکت مشت محکمی بر دهان استکبار بزنند./ روشن خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

epay724.com سه شنبه , 24 فروردین 1400 - 20:31

سلام میشه لینک داخل مطلبو چک کنید.برای من
مشکل داشت.ممنون

رفتن به نوار ابزار