کد خبر : 44195
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶

مدیرکل تعاون گیلان:

بیش از ۱.۸ میلیون نفر در گیلان بسته حمایتی دریافت کردند

بیش از ۱.۸ میلیون نفر در گیلان بسته حمایتی دریافت کردند

مدیرکل تعاون گیلان با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون و ۸۴۹ هزار نفر در این استان بسته حمایتی دولت را دریافت کرده‌اند، گفت: این میزان معادل ۷۰ درصد خانوارهای یارانه‌بگیر در گیلان است.

به گزارش گیلانستان عباس علیزاده شامگاه دوشنبه در گفتگو با شبکه باران با اشاره به واریز نوبت اول بسته حمایتی از سوی دولت به حساب سرپرستان خانوار، اظهار کرد: در استان گیلان دو میلیون و ۴۰۰ هزار نفر یارانه دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه این معادل ۸۷۰ هزار و ۳۷۳ خانوار گیلانی است، افزود: از این تعداد تاکنون ۶۷۰ هزار و ۸۸۸ نفر معادل یک میلیون و ۸۴۹ هزار و ۱۲۹ نفر بسته حمایتی دولت را دریافت کرده‌اند.

علیزاده در ادامه با اشاره به ارسال کد ملی به کد دستوری #۶۳۶۹* از سوی افرادی که تاکنون بسته حمایتی برای آنها واریز نشده است، گفت: بعد از ارسال کد ملی، پیامک پیگیری از سوی وزارت تعاون بعد از ۲۴ ساعت به اقدام کننده ارسال می شود و وی ۴۸ ساعت فرصت دارد تا نسبت به تکمیل مراحل درخواست خود اقدام کند.

وی به مهلت ۲۰ روزه رسیدگی و اعلام نتیجه به درخواست اقدام کننده اشاره و تصریح کرد: از متقاضیان دریافت بسته حمایتی درخواست می شود تا از مراجعه به دستگاه‌های دولتی در این زمینه خودداری کنند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار