کد خبر : 70826
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400- 03: 11

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت:

بیش از ۲۵۰۰ بسته معیشتی در شهرستان رشت توزیع شد

بیش از ۲۵۰۰ بسته معیشتی در شهرستان رشت توزیع شد

فرمانده سپاه مرکزی رشت گفت: بیش از دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به مناسبت هفته دفاع مقدس در رشت توزیع شد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ سید اکبر قاسمی صبح چهارشنبه در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی در قالب طرح کمک مومنانه و مواسات به مناسبت هفته دفاع مقدس، گفت: سپاه رشت از ابتدای کرونا تا به امروز بیش از هشت میلیارد تومان بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به تأمین نیازمندی بیمارستان‌های شهر رشت، بیان کرد: نیروهای جهادی برای کمک به بیماران و اجرای طرح شهید سلیمانی در بیمارستان‌های رشت از جمله رسول اکرم (ص)، حشمت، پورسینا و ولایت حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به اجرای طرح «نذر نفس»، تصریح کرد: سپاه رشت برای رفع مشکل کمبود اکسیژن بیمارستان‌ها با همکاری خیران بیش از ۱۵۲ کپسول اکسیژن را به بیمارستان‌ها هدیه کرده است.

قاسمی با بیان اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس، چهل و یکمین پایگاه واکسیناسیون در شهر رشت افتتاح شد، ادامه داد: در مجموع بیش از ۹۷ پایگاه در شهرستان رشت فعالیت دارد.

وی افزود: امروز و به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی را به دست نیازمندان می‌رسانیم و ۱۲ کپسول اکسیژن نیز تهیه و در اختیار سپاه رشت قرار گرفته و به صورت امانتی در اختیار مردم نیازمند قرار می‌دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با تاکید بر اینکه هدف سپاه، مردمی کردن طرح مواسات است، گفت: مردم می‌توانند کمک‌های نوع دوستانه خود را از طریق مساجد و پایگاه‌های مقاومت به دست ما برسانند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار