کد خبر : 6571
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395- 12: 10

بیش از ۷۵۰ هزار خانوار گیلانی سرشماری شدند

بیش از ۷۵۰ هزار خانوار گیلانی سرشماری شدند

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان گفت: از ۹۱۴ هزار خانوار گیلانی تاکنون بیش از ۷۵۰ هزار خانوار در فرآیند عمومی سرشماری نفوس مسکن سرشماری شدند.

به گزارش گیلانستان ، کیوان محمدی صبح امروز در یک نشست خبری با اشاره به اینکه فرآیند سرشماری به شیوه مطلوب و صحیح در گیلان روزهای واپسین خود را طی می‌کند اظهار داشت: فرآیند سرشماری عمومی نفوس مسکن تا ۲۸ آبان ماه ادامه و به طور احتمال تا ۳۰ آبان تمدید می شود.

وی آمار برآورد شده خانوارهای گیلان را ۹۱۴ هزار خانوار عنوان کرد و افزود: تاکنون بیش از ۷۵۰ هزار خانوار گیلانی در سرشماری عمومی نفوس مسکن سال ۹۵ سرشماری شدند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه ۸۳ درصد خانوار های گیلان تاکنون در فرآیند سرشماری سال ۹۵ در گیلان سر شماری شدند تصریح کرد: شهرستان املش با ۹۳ درصد بالاترین رتبه مشارکت و عملکرد را در سرشماری گیلان دارد.

محمدی املش و سیاهکل را از شهرستان های برتر گیلان در مشارکت سرشماری دو شیوه اینترنتی و حضوری اعلام کرد و گفت : مشارکت، همراهی و همدلی مردم گیلان در سرشماری مثال زدنی است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان اعلام کرد: تاکنون بالا ترین رتبه مشارکت مردم در شهرستان ۹۳ درصد و پایین ترین رتبه مشارکت در سرشماری عمومی نفوس مسکن در گیلان ۸۰ درصد است.

وی با تاکید بر اینکه حضور و مشارکت گسترده مردم موجب می‌شود تا آماری دقیق و صحیح از فرآیند مذکور در راستای توسعه و آبادانی استان حاصل شود افزود: لازمه این امر دقت و مشارکت همه جانبه مردم در امر سرشماری است.

محمدی با اشاره به خانوار های غایب در زمان مراجعت ماموران سرشماری تصریح کرد: با اختصاص کدهای ده رقمی به این افراد، خانوار های غایب می‌توانند با ثبت نام اینترنتی پرسش نامه سرشماری را تکمیل و با دریافت کد ۱۲ رقمی در جلگه سرشماری شدگان قرار گیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار