کد خبر : 27356
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مرداد 1397- 28: 18

بیش از ۵۲ میلیارد ریال تسهیلات روستایی در گیلان پرداخت شد / اشتغال‌زایی برای ۲۹۰ نفر

بیش از ۵۲ میلیارد ریال تسهیلات روستایی در گیلان پرداخت شد / اشتغال‌زایی برای ۲۹۰ نفر

معاون صندوق کارآفرینی امید استان گیلان در جریان بازدید از صندوق کارآفرینی امید شهرستان آستارا گفت: با پرداخت ۵۲ میلیارد و ۱۷۳ میلیون ریال تسهیلات روستایی برای ۲۹۰ نفر در سطح استان گیلان اشتغال‌زایی صورت گرفته است.

به گزارش گیلانستان یوسف پورواجد پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از صندوق کارآفرینی امید این شهرستان از ابلاغ ۳۴۸ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال تسهیلات روستایی خبر داد و اظهار کرد: از این میزان تسهیلات ابلاغ‌شده تاکنون، ۵۲ میلیارد و ۱۷۳ میلیون ریال پرداخت شده است.

وی ابلاغ تسهیلات روستایی را در چند مرحله دانست و تصریح کرد: صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، جهاد کشاورزی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی ازجمله دستگاه‌هایی هستند که طرح‌های خود را به صندوق کارآفرینی امید استان گیلان معرفی کرده‌اند.

معاون صندوق کارآفرینی امید استان گیلان بابیان اینکه تاکنون ۲۵۶ نفر تسهیلات روستایی را دریافت کرده‌اند که بیشترین دریافتی‌ها به شهرستان‌های رودبار، تالش و لنگرود تعلق دارد افزود: با پرداخت تسهیلات روستایی صندوق کارآفرینی امید استان برای ۲۹۰ نفر اشتغال‌زایی صورت گرفته است.

پورواجد ضمن‌تأکید بر تقویت ظرفیت‌های بوم‌گردی، توسعه روستایی و اجرای طرح هر روستا یک محصول خاطرنشان کرد: وام‌هایی که در قالب تسهیلات روستایی به متقاضیان پرداخت می‌شود باید بیشتر صرف طرح‌های بوم‌گردی در روستاها شود.

وی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید استان گیلان جهت اجرای طرح جمع‌آوری پسماند زباله آمادگی پرداخت تسهیلات را دارد گفت: با تسهیلاتی که صندوق در قالب این طرح پرداخت می‌کند می‌توان هزینه خرید خودروی پسماند و دیگر بخش‌های اجرایی این طرح را تأمین کرد.

انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار