کد خبر : 27612
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹

بیماران در مناطق محروم گیلان توسط سپاه رایگان ویزیت می‌شوند

بیماران در مناطق محروم گیلان توسط سپاه رایگان ویزیت می‌شوند

معاون بهداشت، امداد و درمان سپاه قدس گیلان گفت: انجام ویزیت‌های رایگان در مناطق محروم از جمله خدمات سپاه در استان گیلان است.

به گزارش گیلانستان، مسعود اسلامی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت فرا رسیدن روز خبرنگار با اشاره به اینکه اصحاب رسانه آگاهی‌بخشان جامعه هستند اظهار داشت: نقش اصحاب رسانه در شرایط کنونی کشور مهم و تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه معاونت بهداشت، امداد و درمان سپاه قدس گیلان توانسته در حوزه بهداشت و درمان با گردآوری خاطرات شهدا و رزمندگان امدادگر کتب متعددی را منتشر کند افزود: در هفته دفاع مقدس از دو جلد کتاب تحت عنوان “زینبی‌سیرتان” و “نسیم ایثار” در استان گیلان رونمایی می‌شود.

معاون بهداشت، امداد و درمان سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه دو کتاب مذکور مجموعه خاطرات خواهران رزمنده امدادگر است خاطرنشان کرد: انتشار کتاب خاطرات خواهران رزمنده امدادگر در حوزه بهداشت و درمان برای نخستین بار از سوی گیلان در سطح کشور انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی بهداشت و درمان نیروهای مسلح گیلان با اشاره به اینکه حوزه معاونت بهداشت و درمان سپاه قدس گیلان همانند دیگر نهادهای مردمی دوشادوش جامعه علوم پزشکی در راستای خدمات‌رسانی به مردم فعالیت می‌کند گفت: ویزیت‌های رایگان در مناطق محروم گیلان از جمله این خدمات است.

اسلامی با تاکید بر اینکه دو عنوان کتاب در حوزه شهدای و ایثارگران امدادگر در دهه فجر در گیلان رونمایی می‌شود افزود: خدمات طرح “نوین سلامت” در راستای کمک به اقدامات حوزه بهداشت و درمان دولت در کلیه نهاد‌ها از سوی نیروهای مصلح دنبال می‌شود.

معاون بهداشت، امداد و درمان سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه نیروهای مسلح در کنار جامعه پزشکی توانسته در حوزه بهداشت و درمان جامعه موفق ظاهر شود تصریح کرد: در شرایط کنونی باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری بود و از رهنمود‌های ایشان پیروی کرد.

وی با بیان اینکه با وجود علایق سیاسی مختلف در شرایط کنونی تمامی آحاد جامعه باید در پشتیبانی از نظام انقلابی ظاهر شوند خاطرنشان کرد: با در کنار یکدیگر بودن باید در مقابل دشمنان داخلی و خارجی امنیت و اقتدار کشور را دو چندان کنیم.

رئیس شورای هماهنگی بهداشت و درمان نیروهای مسلح استان گیلان با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی اتحاد و وحدت همه جانبه مابین مردم و مسئولان امری حائز اهمیت است تصریح کرد:  اصحاب رسانه عاملی اثرگذار برای ترویج و توسعه وحدت میان آحاد جامعه هستند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار