کد خبر : 2819
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳

بیمارستان‌های 90 درصد پیشرفت فیزیکی گیلان تجهیز می‌شوند

بیمارستان‌های 90 درصد پیشرفت فیزیکی گیلان تجهیز می‌شوند

معاون برنامه‌ریزی، هماهنگی و امور حقوقی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمارستان‌های دارای 90 درصد پیشرفت فیزیکی گیلان تجهیز می‌شوند.

به گزارش درگیلان، طاهر موهبتی بعد از ظهر امروز در دیدار با محمدعلی نجفی استاندار گیلان اظهار اظهار کرد: پروژه‌های پزشکی و بهداشتی با دستور وزیر بهداشت در استان در حال انجام است.

وی بر اتمام ساخت بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های تخصصی تاکید کرد و افزود: پروژه‌هایی که از پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار باشند تجهیز و آماده افتتاح می‌شوند.

* نیروی انسانی بیمارستان‌های گیلان تقویت شود

استاندار گیلان نیز در این دیدار به سفر دو روزه وزیر بهداشت از مراکز بهداشتی استان در اسفند ماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: برخی از بیمارستان‌ها افتتاح شدند اما نیازمند تقویت نیروی انسانی هستند.

محمدعلی نجفی بر ضرورت تجهیز بیمارستان‌های در حال احداث گیلان تاکید کرد و افزود: بیمارستان‌های رضوانشهر و آستارا از پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد برخوردارند و برای تجهیز آنها باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی با تاکید بر ضرورت جمع‌آوری و ساماندهی پسماند و پسآب بیمارستان‌های گیلان، بیان کرد: با توجه به حجم بالای تولید آلودگی فاضلاب بیمارستانی و حساسیت موجود در بخش قضایی و محیط زیست پیگیری جدی در این بخش ضروری است./فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار