کد خبر : 39376
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۰:۴۷

گیلانستان گزارش ‌می‌دهد؛

بی‌اعتمادی دولت به تمام چهره‌های گیلانی/ آیا استاندار بعدی کسی می‌شود که حتی گیلان را در نقشه هم نمی‌تواند پیدا کند؟!

بی‌اعتمادی دولت به تمام چهره‌های گیلانی/ آیا استاندار بعدی کسی می‌شود که حتی گیلان را در نقشه هم نمی‌تواند پیدا کند؟!

مشخص شده است که دولت هیچ اعتمادی به گزینه‌ها و چهره‌های شاخص گیلانی حتی از طیف همسو با خود و اصلاح طلب نیز ندارد.

به گزارش سرویس سیاسی گیلانستان، مصطفی سالاری استاندار پرحاشیه گیلان پس از اینکه از مجموعه وزارت کشور عزل و به وزارت تعاون عزیمت نمود، گیلان را با کلی بی سروسامانی و ریخت و پاش اداری و مالی رها کرد و رسانه ها نیز از همان روزهای اول گزینه هایی برای تصدی بر استانداری معرفی کردند.

برخی سایتهای اجاره ای نیز در میان گزینه ها، با توجه به امیال و منافع خودشان افرادی را که حتی در وزارت کشور یکبار هم نامشان مطرح نشده را به عنوان یکی از گزینه های “محتمل” معرفی نموده تا شاید مسیر برای ایشان نیز مهیا شود!( تیری در تاریکی)

اما شنیده های موثق از وزارت کشور دلالت بر گزینه هایی دارد که نه تنها غیر بومی بوده، حتی زمانیکه نقشه ایران را مقابلشان بگذاریم و بگوییم استان گیلان را پیدا کن، با چند ثانیه مکث و تلاش آنوقت می‌توانند این استان را نشان دهند!

آمار دقیق از وضعیت اشتغال و بیکاری، درصد روستانشینان و شهرنشینان، فرصت ها و تهدیدها، اطلاع دقیق از مسائل استراتژیک هر شهرستان، مشکلات زیست محیطی و منابع طبیعی، کشاورزی، دامپروری، چای، برنج، زیتون، کرم ابریشم و… از جمله مواردی است که یک استاندار در گیلان می بایست پیش از نشستن بر کرسی ریاست کاملا بر آن اشراف داشته باشد.

با این وجود مشخص شده است که دولت هیچ اعتمادی به گزینه‌ها و چهره‌های شاخص گیلانی حتی از طیف همسو با خود و اصلاح طلب نیز ندارد.

پس باید منتظر ماند تا یک فرد غیربومی غیر متخصص و بی‌تجربه دیگر هم جهت آزمون و خطا کردن و یادگیری نحوه مدیریت سیاسی یک مجموعه به گیلان آمده که اگر مطابق امیال دولت پیش رفت و موفق شد، یک‌ پست بالاتر بگیرد و اگر هم ناکام ماند، باز یک فرد غیربومی دیگر را برای آزمون و خطا به گیلان بفرستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار