کد خبر : 30325
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 آبان 1397- 53: 15

بی‌خیالی اعضای شورا در انتخاب شهردار، صدای عضو مجلس خبرگان را هم درآورد!

بی‌خیالی اعضای شورا در انتخاب شهردار، صدای عضو مجلس خبرگان را هم درآورد!

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: چرا اعضای شورای شهر رشت در انتخاب شهردار تعلل می‌کنند و برنامه منظمی برای انتخاب شهردار ندارند، مسئولان این را بدانند که این یک ضعف بزرگی برای استان است.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله سید علی حسینی اشکوری در جمع خبرنگاران با تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی اظهار کرد: در بازدید از قسمت‌های آسیب‌دیده شرق گیلان، مسئولان را بسیار جدی دیدم که در حال تلاش هستند که مشکلات مردم به‌زودی برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های بیگانه در حال دروغ‌پراکنی هستند افزود: پل تخریب‌شده سیل اخیر در املش مربوط به قبل از انقلاب است اما رسانه‌های دشمن آن را به بعد از انقلاب نسبت داده بودند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم با همدلی مشکلات را پشت سر خواهند گذاشت گفت: خدمات فراوانی در شرق گیلان برای حل مشکلات مردم در حال انجام است و در غرب گیلان نیز مسئولان در حال بازسازی خانه‌های تخریب‌شده هستند.

حسینی اشکوری با بیان اینکه مسئولان باید خانه‌های جدید مردم را در مکان‌های امن بسازند گفت: مسئولان باید خدمت به مردم را در اولویت کارهای خود قرار دهند و بازسازی خانه‌های تخریب‌شده را اولویت قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه جنگ بین حق و باطل از آغاز زندگی بشر بوده است خاطرنشان کرد: جنبه باطل همواره بر خلاف‌های خود می‌خواست پوششی بگذارد وقتی‌که حادثه عاشورا اتفاق می‌افتد، مسببان حادثه در تلاش بودند تا وقایع روز عاشورا تحریف کنند اما حضرت زینب (س) نقشه دشمن را نقشه بر آب کرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ائمه اطهار نگذاشتند که وقایع روز عاشورا فراموش شود گفت: زیارت روز اربعین از نشانه‌های مؤمن است و دشمن به همین دلیل در تلاش است که این حماسه عظیم حسینی برگزار نشود اما مردم مسلمان دنیا نشان دادند که مراسم اربعین حسینی هرسال باشکوه بیشتر برگزار می‌شود.

حسینی اشکوری با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین نماد وحدت و عظمت اسلام است تصریح کرد: راهپیمایی اربعین نماد حمایت از مظلوم است و اکنون این اتفاق جهانی شده و حضور میلیونی مردم نشان از عظمت اسلام و زنده نگه‌داشتن پرچم شجاعت و دلیری است.

وی با بیان اینکه غیرمسلمانان نیز در حماسه عظیم اربعین حضور پیدا می‌کنند گفت: انسانیت را در دنیا همگی قبول دارند و از دیدگاه مسیحیان امام حسین (ع) در تمامی دنیا امام همگی است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از برخی از مسئولان که کار مردم را بر زمین گذاشته‌اند و به مراسم اربعین رفته‌اند بیان کرد: مسئولان در انجام کارهای مردم تعلل نکنند و انجام کارهای مردم را در اولویت کارهای خود قرار دهند و در ایام تعطیل و سر فرصت به انجام مستحبات بپردازند و اگر در اربعین هم می‌روند برای خود جایگزینی تعیین کنند.

حسینی اشکوری با اشاره به اینکه مگر می‌شود شهری بی شهردار باشد افزود: چرا اعضای شورای شهر رشت در انتخاب شهردار تعلل می‌کنند و برنامه منظمی برای انتخاب شهردار ندارند، مسئولان این را بدانند که این یک ضعف بزرگی برای استان است.

وی با بیان اینکه مسئولانی که پیاده راه شهرداری رشت را افتتاح کردند کدام راه جایگزین را احداث کردند تصریح کرد: مسئولان جناح‌بازی را کنار بگذارند و خدمت به مردم را در اولویت کارهای خود قرار دهند و کاری کنند که مردم در انجام کارهای روزمره خود دچار مشکل نشنوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار