کد خبر : 38153
تاریخ انتشار : شنبه ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱

عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس:

بی‌عدالتی‌های زیادی در نحوه پرداخت حقوق بازنشستگان وجود دارد

بی‌عدالتی‌های زیادی در نحوه پرداخت حقوق بازنشستگان وجود دارد

عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس گفت: بی عدالتی‌های زیادی در نحوه پرداخت حقوق بازنشستگان وجود دارد که باید از طریق اجرای طرح همسان‌سازی نسبت به رفع آن اقدام شود.

به گزارش گیلانستان مهرداد بائوج لاهوتی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بی عدالتی‌های بسیار زیادی در نحوه محاسبه و پرداخت حقوق بازنشستگان دولت وجود دارد که باید از طریق اجرای طرح همسان‌سازی دستمزدها نسبت به رفع آن اقدام کنیم.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه 3 سال از اجرای طرح همسان‌سازی حقوق و دستمزدها می‌گذرد عنوان کرد: رفع مشکل پرداخت عادلانه حقوق بازنشستگان به زمان بیشتری نیاز دارد و برای اجرای کامل آن در سطح کشور، باید اعتبارات هنگفتی اختصاص پیدا کند.

عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس اختصاص هزار میلیارد تومان بودجه و اعتبار برای اجرای مرحله نخست طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را مورد اشاره قرار داد و افزود: مجلس در سال دوم اجرای این قانون، معادل 2 هزار میلیارد تومان اعتبار را در اختیار دولت قرار داد.

بائوج لاهوتی پیشنهاد 3 هزار میلیارد تومانی دولت برای اجرای مرحله سوم طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را متذکر شد و ابراز داشت: مجلس در زمان بررسی لایحه بودجه سال 98 با این عدد موافقت نکرد و میزان اعتبارات طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را افزایش داد.

وی از اختصاص 4 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح همسان‌سازی در سال 98 خبر داد و اظهار داشت: البته از بین بردن کامل بی عدالتی‌هایی که هم اکنون در پرداخت حقوق و دستمزد بازنشستگان وجود دارد به منابع و اعتباراتی بیش از 20 هزار میلیارد تومان نیاز دارد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه میزان اعتبارات طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال آینده نیز افزایش پیدا می‌کند خاطرنشان کرد: دولت و مجلس در کنار هم برای اجرای کامل این طرح تلاش می‌کنند اما اجرای صد در صدی آن به زمان بسیار بیشتری نیاز دارد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار