کد خبر : 33412
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳

بی اعتنایی دو تن از نمایندگان رشت به مردم خشکبیجار/ برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با حضور یک نماینده! + تصاویر

بی اعتنایی دو تن از نمایندگان رشت به مردم خشکبیجار/ برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با حضور یک نماینده! + تصاویر

تنها جبار کوچکی نژاد در این جلسه حضور یافت و غلامعلی جعفرزاده و محمدصادق حسنی بدون هیچ گونه اطلاع و عذرخواهی در جلسه پرسش و پاسخ حضور پیدا نکردند.

به گزارش خبرنگار گیلانستان از خشکبیجار؛ روز پنجشنبه ۱۱ بهمن در طلیعه چهملین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، مراسم بزرگی تحت عنوان ” جلسه پرسش و پاسخ مردم با نمایندگان ” برای نخستين بار در شهر خشکبیجار برگزار شد .

در این جلسه که با حضور انبوه مردم شریف بخش خشکبیجار تشکیل شده بود تنها یک نفر از نمایندگان دعوت شده در جلسه حضور پیدا کرد .
این در حالی است که امام جمعه خشکبیجار و هیات امنای مسجد امام خمینی خشکبیجار ، چند روز قبل از برگزاری این جلسه طی نامه نگاری کتبی با سه نماینده رشت از آن ها برای شرکت در این تریبون آزاد دعوت کرده بود و هر سه نماینده قول حضور در جلسه مطالبات مردمی را داده بودند .

حال با هماهنگی انجام شده با ایشان و به تبع آن با اطلاع رسانی به مردم و فراخوان عمومی جهت حضور در جلسه پرسش و پاسخ مردم با نمایندگان، در غروب پنجشنبه ساعت ۱۹ جلسه پرسش و پاسخ بزرگی در مسجد برگزار شد که تنها جبار کوچکی نژاد در این جلسه حضور یافت و غلامعلی جعفرزاده و محمدصادق حسنی بدون هیچ گونه اطلاع و عذرخواهی در جلسه پرسش و پاسخ حضور پیدا نکردند.

این عمل غیراخلاقی جعفرزاده و حسنی موجب ناراحتی حضار در جلسه و مردم شریف خشکبیجار که راه های دور و نزدیک آمده بود ، شد.

باتوجه به وعده و قول قبلی نمایندگان رشت در مجلس و حضور پرشور مردم و عدم پاسخگویی این دو نماینده چیزی جز بی اعتنایی و بی احترامی را تلقی نمیکند .

شاید عدم شرکت نمایندگان در جلسه پرسش و پاسخ به این دلیل است که جوابی برای عملكرد ضعیف شان به مردم شریف حوزه انتخابیه خود ندارند.

این برنامه در آستانه چهل سالگى انقلاب اسلامی میتوانست الگوی خوبی برای دیگر شهر ها باشد .

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار