کد خبر : 8379
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 بهمن 1395- 00: 22

بی تدبیری استانداری و شهرداری، باز هم طعم شیرین برف را در کام مردم تلخ کرد!

بی تدبیری استانداری و شهرداری، باز هم طعم شیرین برف را در کام مردم تلخ کرد!

گویا آن همه جلساتی که از اوایل هفته پیرامون جلوگیری از خسارات این بارش برف با عنوان “جلسات ستاد بحران” برگزار کرده بودند، فواید ملموسی نداشت و صرفا می توان از آن به عنوان نشست های “گزارش کاری” یاد نمود.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی گیلانستان، بارش برف که از شامگاه چهارشنبه تا عصر پنجشنبه استان گیلان را سفید پوش کرد، مشکلات و سختی هایی برای مردم عزیز استان به وجود آورد که بخش عمده ای از این معضلات ناشی از بی تدبیری مسئولان مربوطه می باشد. این در حالی است که سازمان هواشناسی از اوایل هفته پیرامون این بارش شدید هشدارهای لازم را یادآور شده بود.

قطعی برق بیش از ۸۰ هزار خانوار، قطعی آب ده ها هزار مشترک، قطع ارتباط مخابراتی ۲۹ مرکز، افت فشار گاز در برخی نقاط گیلان، مسدود شدن راه های اصلی، فرعی و کوچه ها، سقوط کردن تعداد بی شماری درخت و تیر برق، آسیب دیدن سقف و دیوار برخی از خانه ها، خسارت یافتن خودروها، از کار افتادن برخی نانوایی ها و بسته شدن فروشگاه های مواد غذایی، عدم وجود حتی یک وسیله حمل و نقل عمومی در برخی خیابان ها و … تنها بخشی از مواردی است که موجب تلخ شدن طع شیرین برف در کام مردم عزیز و فهیم استان گیلان آنهم در این ایام الله دهه مبارکه فجر شد!

استانداری گیلان و برخی از شهرداری های استان علی الخصوص شهرداری رشت با این سوء مدیریت های خود نشان دادند آن همه جلساتی که از اوایل هفته پیرامون جلوگیری از خسارات این بارش برف با عنوان “جلسات ستاد بحران” برگزار کرده بودند، فواید ملموسی نداشت و صرفا می توان از آن به عنوان نشست های “گزارش کاری” یاد نمود.

حال با همه این مشکلاتی که مردم دو روز است با آن دست و پنجه نرم می کنند، برخی از مسئولین ستاد بحران گیلان از جمله استاندار محترم، این فرصت را غنیمت شمرده و با انتشار تصاویر و فیلم های خود از حضورشان در برخی مناطق و پخش گسترده آن در شبکه های اجتماعی و رسانه های مختلف، گویا به دنبال بهره برداری تبلیغاتی و انتخاباتی از این بارش سنگین برف می باشند و فراموش کرده اند که اولیت اصلی و اولشان رفع گرفتاری ها و کمک به حل بحران است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد جمعه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰:۳۶

سلام .درود بر شما و پدر مادرتان با این گزارش شجاعانه

رفتن به نوار ابزار