کد خبر : 14468
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1396- 41: 13

بی حرمتمان کردند چون کارمند دون پایه هستیم/ امیرتیموری همچنان قراردادهایی را اجرا می‌کند که فریاد شما را به آسمان برد!

بی حرمتمان کردند چون کارمند دون پایه هستیم/ امیرتیموری همچنان قراردادهایی را اجرا می‌کند که فریاد شما را به آسمان برد!

امروز امیرتیموری دراقدامات نمایشی وفرمایشی که دوستان به وی آموخته اند همچنان معاهده های گذشته و قراردادهای پسر میرزاده را اجرا می کند و غالب آنرا طرح دانش بنیان می نامد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، علیرضا محمودی کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در نامه ای به روسای دانشگاه آزاد اسلامی نوشت:

به نام خدا
از تمامی انسانهای آزاده ومؤمن که این نامه رامی خوانند عاجزانه استدعا دارم تا آن را به دست اهلش که البته خطاب به جناب آقای دکتر ولایتی، جناب آقای دکترنوریان، جناب دکتر منادی، مسئولان حراست و بازرسی است برسانند.

بی شک فوت آیت ا…هاشمی رفسنجانی همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند سبب اندوه دوستداران امام و انقلاب شد.

اما در دانشگاه آزاد اسلامی با رحلت آیت الله هاشمی رفسجانی علاوه برازدست دادن وزنه وزین خود نگرانی هایی را نیز به دنبال داشت.

برخی بر این فکر بودند که بعدازفوت آیت ا… هاشمی رفسنجانی بر سر امورات دانشگاه چه خواهدآمد؟

خوشبختانه مشاهده کردیم با هوشیاری همیشگی و مثال زدنی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی از تمامی پریشانی ها عبور کرد و وبا انتخاب دقیق و به موقع دکترولایتی، اجازه ندادند تا کوچکترین خدشه ای به دانشگاه آزاد اسلامی و این بنیان علمی کشور وارد شود.

دکتر ولایتی ضمن شروع به کار با همان تیم حاضر مدیریتی بدون کمترین تنش و بادرایتی که از تجربه بخشهای مهم انقلاب و نظام کسب کرده بودند، هدایت سکان این کشتی رابه خوبی دردست گرفتند.

ظرف مدتی کوتاه باتوجه به گزارشات و عملکرد تیم میرزاده، دریک اقدام قانونی ومحترمانه جناب دکتر ولایتی ازادامه حضورآقای میرزاده تشکر و قدردانی و جناب دکترنوریان رابه عنوان سرپرست به هیأت امنا معرفی کردند.

جناب دکتر ولایتی با آرای هیأت امنا دکتر نوریان را به حکم سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کردند..

متاسفانه مشاهده کردیم که انتصاب و اقدام قانونی دکتر نوریان، ازسوی شخص میرزاده وتیمش در رسانه ها غیرقانونی تلقی و نمایش داده شده وفریاد وا مظلوما سردادند.

فریاد سر دادند که چرا عزلمان کردید؟! و البته این رفتارسبب شد تا دکترولایتی با روشنگری از رفتار و اعمال میرزاده در زمان ریاستش پرده بردارد،(روزنامه کیهان) و از دخالتها و تخلفات مالی فراوان که تیم میرزاده انجام داده بود(خصوصا پسرمیرزاده) بدون لکنت با مردم درد و دل کنند.

دکتر ولایتی ضمن دعوت ازحسابرسان بیرونی و کاربلد برای رسیدگی به امور گذشته دانشگاه و تخلفات آشکار که بخش عمده ای از آن در روز عزل توسط دکتر نوریان به سمع و نظر اعضای هیأت امنا گذاشته شد، از مردم خواست تا قضاوت کنند که آیا میرزاده باید بماند یابرود؟

آیا رفتار پسر میرزاده در عزل و نصب ها دانشگاه و امور مختلف مالی قانونی بوده یا خیر؟

حال سوال اینجاست، در گوشه و کنار کشور و به عنوان مثال همین گیلان و خاصه رشت همزمان باروی کار آمدن میرزاده شخصی به نام امیرتیموری نیز ریاست رشت و گیلان را به عهده گرفت البته بماند که این شخص بدون هیچ جایگاه مدیریتی قابل قبول درسابقه اش پدیدار شد و از همان ابتدا گفت من با احسان (پسرمیرزاده) هستم و تا زمانی که احسان هست من نیز هستم.
در مدت مدیریت امیرتیموری بودند و هستند کارکنانی که از سوء مدیریت،ولنگاری های مالی و از تیم بازی اش گفتند، نوشتند و شکایت کردند ولی نتیجه این بود که در کمیته های فرمایشی وجعلی انضباطی رأی های ظالمانه برای اخراج موقت از کار و قطع حقوق ماهانه این افراد صورت گرفت.

اکنون این حرف ها از زبان دکتر ولایتی و دکتر نوریان در روزنامه ها و رسانه های کشور به گوش میرسد!!!

آیا کسی متوجع شد که سخن ما وتمامی کارکنانی که مورد ظلم این افراد قرار گرفتیم اعتراض به همین بده بستان های تیمی وخارج ازعرف و قانون بوده؟؟؟
درد ما این بی عدالتی ها بود و آن روز ما رامجرم کردند و نان زن وفرزندمان را نیز بریدند.
بی حرمتمان کردند چون ما کارمند دون پایه هستیم و اگر دکتر ولایتی و دکتر نوریان میگویند با دلیل و مدرک است؟!
به والله همان زمان که ماگفتیم برای افسار زدن به ما فوج فوج بازرس و حسابرس آمد و همان ها از ریخت و پاش ها و ولنگاری ها نوشتند و بردند ولی تنها در کشوی میز پسر میرزاده ها بایگانی شد و بعد به ریشمان خندیدند.
امروز ما تیم حاضر مدیریتی دانشگاه را عادل و آگاه به همه امور میدانیم و نیز بدانید که بر زخم ما در گذشته نمک پاشیدند و قبل از فتوای رهبرم در مورد خلل در مدیریتها و امر به آتش به اختیار بودن روزی درسازمان مرکزی به آقای دکتر نقی زاده مسئول پیگیری های ویژه میرزاده عرض کردم که این قائله را ختم کنید و گرنه خودسوزی در دانشگاه تنها راه ختم موضوع است، ایشان شنیدند و غصه خوردند و بعد بجایش عده ای را و پرونده دار درکمیته های جعلی انضباطی کردند چرا که گفته بودیم این آقا دست نشانده پسرمیرزاده است.

امروز امیرتیموری رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با تمام حسابرسی ها بجای اینکه حسابش با کرام الکاتبین باشد هنوز رییس است.

امروز امیرتیموری دراقدامات نمایشی وفرمایشی که دوستان به وی آموخته اند همچنان معاهده های گذشته و قراردادهای پسر میرزاده را اجرا می کند و غالب آنرا طرح دانش بنیان وچه وچه می نامد تا اینکه ازاین نمد کلاهی برای بقاء خودش سر کند. درست همان قراردادهایی که فریاد دکتر ولایتی را به آسمان برد و با صدایی رسا جلوگیری آنها گفته اند،اما شاید گیلان ایالتی خود مختار در کوجرات پاکستان است وهنوز حکم، حکم پسرمیرزاده هاست.
علیرضا محمودی کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 21 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

گیلانی دوشنبه , ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

باسلام در گیلان از این مدیران زیاد هستند نماینده های گیلان دارند چرت میزنند یا دارند معامله میکنند از مدیران غیر بومی گرفته تا مدیران از خود راضی خدا به داد مابرسد آقای محمودی زیاد حرص نخورید اکثر ادارات رشت همينه نماینده ها فقط چهار سال یکبار رای میداند دیگه میرند تا چهار سال بعد کسی رو نمیشناسند

گیلانی دوشنبه , ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

تکراری نبود بگو صرف نداره

خلیل زاده دوشنبه , ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹

با سلام چندین سال است که ریاست دکتر امیر تیموری بر دانشگاه آزاد اسلامی رشت ، جز باندسالاری ، عدم احرای درست قوانین ، عدم توجه به نیروی مومن و متعهد انقلاب اسلامی ،عدم شفافیت مالی ،
هیج خیری برای دانشگاهیان آزاد اسلامی رشت نداشته است و جا دارد که جناب آقای دکتر ولایتی ودکتر نوریان این جرثومه را عزل نماید ودرعین عزل یک حسابرسی دقیق مالی نیز انجام گیرد . با تشکر

درد کشیده دوشنبه , ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴

مدیران متاسفانه در گیلان دارند فاجعه میکنند کسی به کسی نیست مخصوصا مدیران غیر بومی در ادارات ودستگاههای دولتی گیلان دارند خیلی کارها میکنند کجایی ای نمایندگان گیلان مگر این مردم گیلان نبودند که به شما رای دادند مگر در گیلان آدم باسواد نبود مگر مازندران وخراسان… ادمهاش باسوادتر.!؟

کارمندان سه شنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

سلام علیکم
اقای محترم . چرا اعتراض میکنید ؟؟ اخه کدام نهاد و اداره ای دیدید که چنین رییس کم توقع و قانعی داشته باشه ؟؟
اقای امیرتیموری رییس خوبیست و طمع کار نیست …. به همین زدوبند کوچک بسنده کرده و البته بیشتر شو هم برای پشتیبانی به دیگران داده نه اینکه همشو تنها بخوره طفلکی ……….

کارمندان سه شنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

درسته اما کارمندان و اساتید و هیت علمی .. همه و همه مقصرند
بفرمایش امام زمانی غیرت و ایران ما ارزش داشت
الان همه بفکر جیب هستند و جای تاسف که غیرت از بین رفته .

کارمندان سه شنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

سلام علیکم
چرا اعتراض میکنید ؟؟؟؟ اقای امیر تیموری رییس خوبیست و قانع که به همین زد و بند های کوچک دانشگاه بسنده کرده البته بیشترش هم برای پشتیبانی به دیگران داده نه اینکه همشو خودش خورده طفلکی ………..

کارمندان سه شنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

س ل ا م
اقا بیفایدست ……. کجا بداد کارمند دون پایه میرسند .
اگر روش کلاهبرداری را پیش بگیریم بیشتر مورد توچه قرار خواهیم گرفت .
ظاهرا

کارمندان سه شنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

یک سوال >>>>>>>
ایا نمیشه مانند کشور چین .. دزدها و سواستفاده گران مالی را
اعدام کنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رویای کشورمان ایران

nvn;adni چهارشنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

۱۲۵

عضو هیات علمی پنجشنبه , ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

در پایان سال ۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی از پایان نامه های اساتید مالیات ۲۰درصدی برداشت در صورتی که فقط ۱۰درصد مالیات به آنها تعلق می گرفت و گفتند به حساب دارایی واریز شده است . اما اگر مبلغ دریافت شده از اساتید را با مبلغ واریز شده به دارایی مقایسه کنید می بینید فقط ۱۰درصد واریز شده است و آن ۱۰درصد باقی مانده کجا رفت و کی خورد ، باید بازرسی و حراست پیگیری کنند و صورت حساب ها را با هم
تطبیق بدهند و مجرمان را به سزای اعمال خود بنشانند و حقوق از دست رفته اساتید را برگردانند .

منتقم پنجشنبه , ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸

بله کاملا درسته از ما مالیات اضافه گرفتند و چون سرو صدا زیاد شد گفتند بعد مالیات اضافه را بر می گردانند که تا حالا برنگردانده اند وبرای اینکه سرو صدا ها را بخوابانند در یک اقدام فرمایشی جای معاون برنامه ریزی
و معاون مالی را عوض کردند یعنی صوفی را از مالی برداشتند بردند معاون برنامه ریزی و فرخ بخت را از معاونت برنامه ریزی آوردند معاونت مالی . اما حقوق مالی استادان ، خورده شد .

استاد دانشگاه پنجشنبه , ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

دکتر امیر تیموری نه تنها در حوزه مالی و قردادها دارای زدو بند های پنهانی و عدم شفافیت است .در حوزه فرهنگی هم جز کارهای نمایشی
کار دیگری انجام نداده است فقط یک آرامگاه شهید گمنام در محوطه دانشگاه درست کرده است و هر مسئولی که به دانشگاه می آید برای پوشش اعمال خوددر کنار آرامگاه شهید یک عکس یادگاری می گیرند
و در سایت دانشگاه می گذارند ودر عوض در روز تجلیل از استاد نمونه ، به کسی که به مقام معظم رهبری توهین کرده و حکم قضایی علیه او صادر شده است ،جایزه می هد و اورا به عنوان استاد نمونه معرفی می کنند . واقعا معاونت فرهنگی اداره اطلاعات ومسولان فرهنگی دانشگاه و نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد ، کجایید؟؟؟ و چرا خاموش نشسته اند و فقط نظاره می کنند ؟ آیا وقت آن فرا نرسیده است که اقدامی درخور و شایسته انجام دهند ؟

مرصاد پنجشنبه , ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون ( الشعرا آیه ۲۲۴)

آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی
باز گردند ؟ زمان آن فرا رسیده است

با ایستادگی و تقوا و غیرت دینی و در صورت لزوم (آتش به اختیاری) درس سختی به ستمگران داده شود تا عبرتی برای دیگران باشد .

منتقم پنجشنبه , ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

دکتر امیر تیموری از دادن ترفیع سالانه به استادان مذهبی و انقلابی که مخالف روش و اعمال او هستند علیرغم داشتن شرایط لازم بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی ،به بهانه های واهی خود داری کرده است وبر خلاف دستورالعمل سازمانی عمل کرده است درصورتی که با باند بازی او وشریعتی معاون آموزشی به هم باندی های خود و به مدیران خود علیرغم نداشتن مقاله پژوهشی و isi ترفیع سالانه داده است .و هدفش از این کار این است که من حق وتو دارم وهر کاری بخواهم ،می کنم و خود محوری خود را بر قانون محوری ترجیح داده است و از طرف دیگر تلاش می کند استادن مذهبی و انقلابی را که همه شرایط ترفیع سالانه را دارند ، محروم کند و آنان رادارای رکود علمی وبی سواد جلوه
دهد و شایسته است جناب آقای دکتر ولایتی و جناب آقای دکتر نوریان در باره ایشان تصمیمی انقلابی اتخاذ فرماییند .

آشنای ثابت پنجشنبه , ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸

امیر تیموری خودش با مقالاتی که الان جزو (بلاک لیست هست) آن هم با رابطه بازی که در زمان معاونت پژوهشی داشت ارتقا مرتبه پیدا کرد او حالا خود را نابغه و استاد تمام می داند که انگار در دانشگاه تهران درس
خوانده است . نه آقای محترم شما هم در دانشگاه آزاد لاهیجان و رشت
درس خوانده ای . و اینقدر ادای نابغه ها را در نیاور . زمانی که تو در پشت
کنکور دانشگاه دولتی بودی و نمی توانستی قبول شوی .من داشتم
در دانشگاه تهران درس می خواندم ولی الان خودت را با سواد می دانی و من و امثال من را بی سواد می دانی
جای آنست که خون موج زند در دل لعل
زین تغابن که خزف می شکند بازارش

آشنای ثابت جمعه , ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۴:۳۲

نگران نباش دوست عزیز ،خیلی ها عادت دارند جای واژه ها را عوض کنند تا به اهداف خود برسند اینان باسودان متعهد را بی سواد حلوه میدهند همچنان که تلاش کردند حای جلاد و شهید را عوض کنند و سر آنان به سنگ خورد بازهم به قعر جهنم سقوط خواهند کرد و فرجام کار خود را خواهند دید .به حول و قوه الهی

صالح جمعه , ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶

ویژگی هایی که مقام معظم رهبری برای استاد دانشگاه شمردند ؛«عبارت است از :احساس مسئولیت داشته باشد ،متعهد باشد ، امیدوار باشد ،عزم و نیت قاطع برای اقدام در کشور داشته باشد.» چنین استادی با این ویزگی ها در دانشگاه آزاد اسلامی رشت ، اساسا استاد شمرده نمی شود بلکه بر عکس در دانشگاه آزاد اسلامی رشت ،استادی نمونه است که نگاهش به بیرون مرزها باشد و بتواند سالانه چند مقاله هرجند بی فایده و غیر کاربردی ، در مجلات آمریکا یا اروپا چاپ کند، استادی نمونه است که به هویت مذهبی و اعتقادی و تربیتی دانشجویان توجه ایی نداشته باشد .استادی نمونه است که در پروفایل خود عکس خود را درحالی که مشغول کشیدن سیگار است ،به نمایش گذاشته است تا الگوی عملی برای دانشجویان باشد و استادی نمونه است که به ولایت توهین کند وطرفدار واقعی ارزشها نباشد.

کارمند بی سواد شنبه , ۳ تیر ۱۳۹۶ - ۰:۱۷

آقای دکتر امیر تیموری
لطفا بفرمایید پول سکه هایی را که به ۲ معاون سازمان مرکزی (در زمان ریاست دکتر میرزاده) بعد از هر دوره برگزاری تفننی کلاس های دکتری در واحد رشت جهت چاپلوسی هدیه می دادید از کجا تامین می شد؟؟؟؟
و یا هزینه های گزاف پذیرایی و هدایایی که به برخی از مهمانان جنابعالی در مهمانسرای vip مجتمع پنجاه هکتاری لاکان پرداخت کردید از کدام بودجه هزینه می کردید؟؟؟
و یا تابلو فرش نفیسی که بابت تولد همسر یکی از اعضای محترم هیات امنای سازمان مرکزی هدیه دادید از کجا تامین مالی شد؟؟؟؟
و صدها مورد اینچنینی که باعث شد ده ها بار پای بازرسی و حسابرسی سازمان مرکزی به واحد رشت باز شود.
مطمئنا اگر اینگونه هزینه های بی مورد با دستور شما و از محل شهریه های دانشجویان انجام نمیشد الان شاهد زیان ده بودن واحد رشت نبودیم.
آقای دکتر امیرتیموری بر طبق کدام قانون و عدل و انصاف و وجدان هیچ یک از کارکنان و ان دسته از اعضای هیات علمی که دارای سمت اجرایی میانی هستند حق بازخرید کردن مرخصی در پایان سال را نداشتند و فقط و فقط و فقط شما و هیات ریسه حق باز خرید مرخصی در پایان سال ۹۵ را داشتند؟؟؟؟؟
آقای امیرتیموری شما ریاست یک استان را عهده دار هستید ولی از نظر شما فقط واحد لاهیجان (با ریاست دوست صمیمی و همراه شما) استحقاق دریافت کد رشته ها و دریافت پول برای پرداخت حقوق کارکنان و … را دارا می باشد و بقیه از دید شما ارزشی ندارند.

ابابیل شنبه , ۳ تیر ۱۳۹۶ - ۸:۰۷

با سلام دکتر امیر تیموری در حوزه فرهنگی یک بیلان کار فتنه گرانه هم دارد و آن هم توهین به قوه قضائیه است .همه می دانند که مهدی هاشمی به خاطر دریافت رشوه از شرکت توتال فرانسه و همچنین نقش فتنه گرانه در کودتای مخملی در ایران ، توسط قوه قضائیه ،محاکمه و زندانی شد اما دکتر امیر تیموری در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی که در دانشگاه آزاداسلامی رشت برگزار شد که هم نوار مراسم و هم شاهدان عینی موجودند ،گفت : آنهایی که امروز منافقانه به خانواده هاشمی تسلیت می گویند همان هایی هستند که فرزندان هاشمی را به زندان انداخته اند؟ در حالیکه قوه قضائیه بر اساس مستندات پرونده ، اورا به زندان انداخت . آیا مسولین قضایی ، منافق هستند ؟ آیا رئیس قوه قضائیه یا دادستان کل کشور منافق است ؟که مجرمی فتنه گر را به زندان انداخته است ؟آقای امیر تیموری اینقد رنفهمید که حساب پدر از حساب پسر جداست و هرکس را درقبر خودش می اندازند و بازخواست می کنند .گیرم پدر تو بود فاضل -از فضل پدر تورا چه حاصل ؟ البته سخنان ایشان از روی علاقه واقعی به هاشمی و خانواده هاشمی نبود .بلکه بیشتر می خواست دل یاسر جون پسر هاشمی و مسول دفتر دکتر میرزاده رئیس سازمان مرکزی دانشگاه آزاد را و دل مرعشی جون رابه دست بیاورد و جایگاه ریاستی خود را محکم تر کند . مسولان فرهنگی استان گیلان «فاین تذهبون »؟

اویس شنبه , ۳ تیر ۱۳۹۶ - ۸:۴۸

یک مدیر استانی و آن هم دانشگاهی باید با تقوا باشد سعه صدر داشته باشد ، اهل انتقام گیری و کینه جویی نباشد .انتقاد پذیر باشد و اهل مشورت باشد . متاسفانه دکتر امیر تیموری اهل کینه جویی و انتقام گیری است هرکس از او انتقادی داشته، مورد آزار و اذیت قرار گرفته است . اگر هیات علمی بود حق جذبش را کم کرده است یا ترفیع سالانه را به او نداده است .اگر کارمند بوده ، اضافه کارش حذف شده ، یا به درجات پایین تنزل داده شده است .یا به پنجاه هکتاری تبعید شده است . حتی مدیران و روساهایی که بوسیله او منصوب شده اند در خفا انتقادات زیادی از او دارند که مطرح می کنند اما می گویند : اگر آشکارا بگوییم ما را از نان خوردن می اندازد و او عقده ایی است . من یقین دارم اگر یک نظر سنجی در بین کارکنان دانشگاه بعمل آید حتی یک درصد هم به اورای مثبت نخواهند داد .اما نمی دانم بر اساس کدام بده و بستان ها در استان گیلان ، همچنان مانده است ؟آیا چون مازندرانی است ، هیات عالی نظارت بر دانشگاه آزاد گیلان و مازندان هوای او را دارد ؟ امیدوارم هر چه سریعتر اقدام عاجل صورت بگیرد .

رفتن به نوار ابزار