کد خبر : 55009
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶

عضو مجمع نمایندگان گیلان:

تأسیس غریب الوقوع دو رشته پزشکی در دانشگاه آزاد لاهیجان

تأسیس غریب الوقوع دو رشته پزشکی در دانشگاه آزاد لاهیجان

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در خانه ملت شرایط بیمارستان پیروز در هنگام افتتاح را استیبل ندانست و گفت: در حوزه‌های تخصصی سیاست باید قرنطینه شود زیرا در این صورت نمی‌توانیم در عرصه‌های تخصصی و عملیاتی به‌خوبی عمل کنیم و نتیجه‌اش عدم وجود چارت سازمانی در بیمارستان پیروز می‌شود.

به گزارش گیلانستان، رسول فرخی با بیان اینکه باید در کشور به سختی‌های بعضی از مشاغل توجه شود، اظهار کرد: در کشور بعضی از مشاغل به‌مانند پرستاری دارای سختی کار بسیار زیاد آن‌هم در ایام کرونا هستند که باید به‌اندازه این سختی‌ها برای آنان امکانات لازم را فراهم کرد.

وی با تأکید بر لزوم تجهیز دو بیمارستان موجود در شهرستان لاهیجان گفت: در اسناد بالادستی لاهیجان و‌ با توجه به برنامه پنجم بنا بود دو بیمارستان لاهیجان تجهیز و یک بیمارستان جامع هم افتتاح شود ولی متأسفانه دو بیمارستان لاهیجان تعطیل ‌یک بیمارستان افتتاح شد که هنوز تکمیل‌نشده و در بحران کرونا ما را با مشکلاتی مواجه کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در خانه ملت از تأسیس دو رشته پزشکی در دانشگاه آزاد لاهیجان خبر داد و تصریح کرد: در دیداری که اخیراً با وزیر بهداشت داشتم چهار دستور در حوزه بهداشت و درمان برای شهرستان لاهیجان گرفتیم که یکی از این موارد تأسیس دو رشته پزشکی و دندان‌پزشکی در دانشگاه آزاد این شهر بوده است.

فرخی با اشاره به لزوم توجه به عدم آزمون‌وخطا در گام دوم انقلاب بیان کرد: باید ظرفیت‌ها و مشکلات در هر حوزه را شناسایی کرده و نسبت به تقویت ظرفیت و رفع مشکلات تلاش کنیم لذا و بر همین اساس برای رفع مشکلات بیمارستان پیروز جلسات متعددی را در استان و حتی کشور برگزار کردیم.

وی با تأکید بر اینکه در اعلام مشکلات حوزه بهداشت و درمان باید بی‌پرده صحبت کرد، افزود: مهم‌ترین عامل در توسعه یک جامعه توجه به حوزه بهداشت و درمان است و باید برای رفع این مشکل بسیار بی‌پرده صحبت کرده و به‌طور شفاف مشکلات را بیان کنیم.

نماینده مردم شهرستان لاهیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره از وضعیت بد اورژانس بیمارستان ۲۲ آبان سابق لاهیجان گفت: در بازدیدی که از اورژانس بیمارستان ۲۲ آبان سابق در این شهرستان داشتیم در طبقه پایین مرکز آزمایش بیماران کرونایی بوده است ولی آیا اورژانس لاهیجان امکان رسیدگی به بیماران کرونایی و یا تصادفی را دارد؛ لذا از رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان درخواست دارم هرچه سریع‌تر این مشکل را برطرف کند.

فرخی با ابراز تأسف از جایگاه شهرستان لاهیجان در حوزه بهداشت و درمان تصریح کرد: دوستان دانشگاه علوم پزشکی از نقاط قوت و اقدامات مؤثر انجام‌شده در لاهیجان گفتند ولی این تلاش‌ها دارای هدف‌گیری و جهت‌گیری‌های مناسب نیست زیرا لاهیجان دارای رتبه ۱۵ در حوزه امکانات بهداشتی است.

وی شرایط بیمارستان پیروز در هنگام افتتاح را استیبل ندانست و خاطرنشان کرد: در حوزه‌های تخصصی سیاست باید قرنطینه شود زیرا در این صورت نمی‌توانیم در عرصه‌های تخصصی و عملیاتی به‌خوبی عمل کنیم و نتیجه‌اش عدم وجود چارت سازمانی در بیمارستان پیروز می‌شود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فردین پنجشنبه , 16 مرداد 1399 - 18:24

سلام علیکم
قریب الوقوع باقاف صحیح است نه باغین

رفتن به نوار ابزار