کد خبر : 545
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 مرداد 1394- 19: 21

تأمینی: بیش از ۱۰۰۰ بیکار را سر کار برده ام/ قبل از نمایندگی ام خبرنگار بودم

تأمینی: بیش از ۱۰۰۰ بیکار را سر کار برده ام/ قبل از نمایندگی ام خبرنگار بودم

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰۰ بیکار را سر کار برده ام تا دچار مشکلات شدید اقتصادی در زندگی شان نشوند.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی “در گیلان”، حسن تأمینی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز خبرنگار تصمیم گرفت همراه با دو نماینده از شرق گیلان نشستی مشترک با اصحاب رسانه عصر امروز (پنجشنبه) در سالن اجتماعات اتاق اصناف گیلان واقع در خیابان تختی رشت برگزار نماید.

بزرگترین حاشیه جلسه امروز غیبت ایرج ندیمی نماینده لاهیجان و سیاهکل و مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود بود که علی رغم درج شدن نامشان در بنر جایگاه، ولی صندلی هایشان خالی ماند و حضور نیافتند.

فاطمه شیرزاد عضو شورای شهر رشت چونکه جزء قشر خبرنگاران و مدیر مسئول چند رسانه هم می باشد، به این نشست دعوت شده بود که هنگام ورودش به سالن،( از آنجاییکه صندلی های آن دو نماینده ی غایب، خالی مانده بود) تأمینی از وی درخواست کرد که در جایگاه سخنرانی و خطابه بنشیند.

tamini

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در این نشست خبری اظهار کرد: در سال آخر نمایندگی ام، دیداری با شما خبرنگاران برگزار کردم تا گوشه ای از زحمات شما قدردانی شود.

تأمینی با بیان اینکه استان گیلان در عرصه خبر و رسانه جزء فعالترین استانهای کشور است، تصریح کرد: بنده به همراه آقای ندیمی و آقای لاهوتی تصمیم گرفتیم که پیرامون مسایل مختلف استان با شما گفتگو و درد و دلی کنیم.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران باید استقلال خودشان را حفظ کنند تأکید کرد: قبل از نمایندگی ام همکار شما خبرنگاران بودم و به نوعی با مشکلات شما آشنا هستم.

tamini2

نماینده مردم رشت در مجلس درخصوص بیکاری و مشکلات جوانان استان اذعان داشت: تاکنون بیش از ۱۰۰۰ بیکار را سر کار برده ام تا دچار مشکلات شدید اقتصادی در زندگی شان نشوند.

تأمینی با بیان اینکه در کشاورزی گیلان خوب عمل نشده است، گفت: بنده و آقای ندیمی و آقای لاهوتی در حوزه های توسعه ای گیلان همدل، همراه و هم فکر برای پیشرفت استان هستیم و اصلا بحث ائتلافی برای انتخابات مجلس مطرح نیست.

وی اعتراف کرد: ما سه نماینده رشت تاکنون نتوانستیم برای رفع مشکلات شهر هم ایده و متفق القول باشیم.

تأمینی در ادامه به قضایای رشت اشاره کرد و ابراز نمود: برای شهردار رشت حیف است که با ما سه نماینده شهر جلسه ای نمی گذارد و از ظرفیت های نمایندگی ما در مجلس شورای اسلامی استفاده نمی کند.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به قطع شبانه درختان ۷۰ ساله شهر رشت توسط شهرداری گفت: چندی پیش به یکی از کشورهای غربی از طرف وزارت بهداشت سفر کرده بودم، دیدم بین مردم رفراندوم گذاشتند و سوالشان این بود که یکی از درختان شهر قطع بشود یا نشود؟ و مردم هم رای دادند که قطع نگردد؛ ولی از قطع این همه درخت شهر رشت در تعجب هستم.

لازم به ذکر است که تأمینی در پایان با اهدای یک شاخه گل و یک کارت هدیه از خبرنگاران تجلیل کرد.

tamini3

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار