کد خبر : 38625
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 تیر 1398- 59: 16

ماینده مردم آستارا در مجلس:

تأکید بر راه‌اندازی شهرک صنعتی بین‌المللی آستارا

تأکید بر راه‌اندازی شهرک صنعتی بین‌المللی آستارا

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با تسهیلات ۱۸ درصدی نمی‌توان صنعت را سرپا نگه داشت، گفت: راه‌اندازی شهرک صنعتی بین‌المللی در آستارا فرصتی برای کل کشور است.

به گزارش گیلانستان ولی داداشی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مجمع نمایندگان گیلان با مدیران شورای هم خانواده صنعت، معدن و تجارت استان در دفتر شهر صنعتی رشت یکی از معضلات اساسی کشور را نشنیده شدن صدای صنایع برشمرد و اظهار کرد: صدای صنایع باید توسط نمایندگان مجلس به بالاترین مقام کشور رسانده شود چراکه با تسهیلات ۱۸ درصدی نمی‌توان صنعت را سرپا نگه داشت.

وی با اشاره به تسهیلات ارزان در کشورهای حاشیه‌ای بیان کرد: کشور ترکیه با ارائه تسهیلات خود تنها ۱.۵ درصد سود دریافت می‌کند و در کشور آذربایجان نیز ارائه تسهیلات به تولیدکننده ارزان است.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت شهرک صنعتی آستارا گفت: راه‌اندازی شهرک صنعتی بین‌المللی در آستارا فرصتی برای کل کشور است.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی شهرک بین‌المللی آستارا از مطالبات آستارایی‌ها است، افزود: این مطالبه در سفر رئیس جمهور به گیلان مطرح شده و خواستاریم از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی این موضوع پیگیری و گزارش آن منتشر شود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار