کد خبر : 1713
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

تاسیس تعاونی توسعه و عمران رشت نیازمند همکاری مسئولان است

تاسیس تعاونی توسعه و عمران رشت نیازمند همکاری مسئولان است

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رشت گفت: تاسیس تعاونی توسعه و عمران رشت نیاز به همکاری تمام مسئولان این شهرستان و استان دارد.

به گزارش درگیلان، علی لقمانی صبح امروز در جلسه بررسی وضعیت تشکیل تعاونی توسعه و عمران این شهرستان با بیان اینکه روند تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران طولانی شده‌است، اظهار کرد: باید قبول کرد که تشکیل تعاونی با حدود 5 هزار عضو کاری دشوار است.

وی جنس و ماهیت و مزایای تعاونی مذکور را با دیگر تعاونی‌ها متفاوت دانست و تصریح کرد: در این تعاونی تا کنون تعدادی از افتتاح حساب‌ها انجام و مکان لازم برای حضور هیئت مؤسس و دریافت مدارک لازم توسط مردم مشخص شده‌است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رشت با بیان اینکه ابزار لازم را در اختیار نداریم، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات فعلی تامین منابع است و تاکنون هزینه‌های زیادی توسط هیئت مؤسس پرداخت شده‌است.

وی ادامه داد: از فرماندار رشت و مسئولان استانی می‌خواهیم منابع مورد نیاز را تشکیل تعاونی توسعه و عمران تامین کنند.

لقمانی با اشاره به حضور هیئت مؤسس جدید در شرکت تعاونی شهر رشت، تصریح کرد: باید بتوانیم از گروه‌های مختلف جامعه از جمله فرهنگیان در هیئت مؤسس تعاونی دعوت کنیم.

وی درباره نقش صدا و سیما در تشکیل تعاونی مذکور، متذکر شد: اگر اعتقاد ما بر این است که تشکیل این تعاونی برای مردم منفعت دارد باید صداو سیما نیز ورود کند.

این مسئول یادآور شد: برای بخشداران، شهرداران و دهیاران هیچ‌گونه وظایفی در تشکیل تعاونی‌ها تعریف‌نشده و از نظر اداری این افراد هیچ تعهدی ندارند اما به لحاظ وجدانی همه وظیفه داریم.

وی با تأکید بر ضرورت همکاری مسئولان در تشکیل تعاونی مذکور متذکر شد: اگر به شهر و استان خود علاقه داریم و می‌خواهیم مشارکت اقتصادی مردم را داشته‌باشیم باید همه با هم همکاری کنیم./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار