کد خبر : 8092
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1395- 47: 21

تالاب عینک رشت محیط تخلیه زباله‌ها شده است

تالاب عینک رشت محیط تخلیه زباله‌ها شده است

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت گفت: تالاب عینک رشت محل تخلیه زباله‌ها شده و طبق قانون تخلیه نخاله و زباله در تالاب‌ و رودخانه‌ها جرم است.

به گزارش ” گیلانستان ” ، اسماعیل حاجی‌پور ظهر امروز در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شهر شورای رشت ضمن آرزوی مغفرت برای آتش‌نشان‌هایی که در حادثه ساختمان پلاسکو تهران به شهادت رسیدند اظهار کرد: شغل آتش‌نشانی از شریف‌ترین شغل‌هاست و اعتقاد دارم باید از این افراد فداکار که با به خطر انداختن جان خود از جان و مال دیگران دفاع می‌کنند حمایت همه‌جانبه شود.

وی با انتقاد به تأخیر در آغاز جلسات کمیسیون‌های شورای رشت تصریح کرد: این موضوع به یک معضل تبدیل شده و امیدواریم قبل از اتمام عمر شورای چهارم این نقیصه برطرف شود.

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به موضوع اجرای طرح‌های بازآفرینی این شهر گفت: این اقدام موجب احیای محلات تاریخی و با قدمت شهر رشت می‌شود.

وی با ابراز گلایه از وضعیت تالاب عینک رشت خاطر نشان کرد: تالاب عینک محل تخلیه زباله‌ها شده و براساس قانون تخلیه نخاله و زباله در تالاب‌ و رودخانه‌ها جرم است و بنده پیشنهاد می‌کنم هماهنگی‌های لازم برای برخورد با خودروهایی که زباله‌های خود را در تالاب عینک تخلیه می‌کنند برخورد شود.

رئیس کمیسیون عمران شهر رشت نیز در جلسه مذکور با ابراز نگرانی برای آتش‌نشانان این شهر اظهار کرد: در شهر رشت طرح‌های ممیزی نشده بسیاری از جمله بازار رشت وجود دارد.

عباس صابر گفت: نگرانی بنده از این بابت است که اگر اتفاقی مشابه پلاسکوی تهران در شهر رشت رخ دهد یقیناً شاهد صحنه‌های ناگوارتری خواهیم بود و اتفاق ساختمان پلاسکو تهران زنگ خطری برای شهر رشت بود که باید با جدیت به این موضوع ورود کرده و از تکرار آن جلوگیری کنیم./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار