کد خبر : 83240
تاریخ انتشار : جمعه 27 آبان 1401- 19: 8

شهردار رشت در جلسه شورای مناطق مطرح کرد :

تامین قیر جهت بهبود وضعیت آسفالت خیابانهای شهر/ لزوم تلاش مضاعف مدیران مناطق در راستای تحقق بودجه شهرداری

تامین قیر جهت بهبود وضعیت آسفالت خیابانهای شهر/ لزوم تلاش مضاعف مدیران مناطق در راستای تحقق بودجه شهرداری

سید امیر حسین علوی با بیان اینکه با مازاد نیرو در شهرداری اصلا موافق نیست، گفت: از مدیران مناطق پنجگانه انتظار داریم تا در تحقق بودجه شهرداری همت مضاعفی داشته باشد.

به گزارش گیلانستان، جلسه شورای مناطق پنجگانه شهری عصر روز چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ به ریاست سید امیر حسین علوی‌ شهردار رشت و با حضور معاونین شهردار، مدیران مناطق و برخی از رؤسای سازمانها برگزار شد.

شهردار رشت در این جلسه با تاکید بر اینکه لازم است، ظرف مدت یک هفته یک جلسه توجیهی پاسخ‌دهی به سامانه ۱۳۷ در مناطق و سازمانها برگزار شود، عنوان کرد: با برگزاری این جلسه انتظار داریم تا موانع و چالشهای این سامانه در حوزه کاربران و رابطین احصا و مشکلات شهروندان رفع شود.

 

سید امیر حسین علوی در ادامه جلسه افزود: قیر مورد نیاز برای بهبود وضعیت آسفالت شهر خریداری شده و کارخانه آسفالت مکلف به تامین مصالح لازم جهت روکش خیابانها است.

 

وی تلاش مضاعف مدیران مناطق پنجگانه شهری را در تحقق بودجه شهرداری خواستار شد و گفت: با توجه به چهار هزار نیروی انسانی شهرداری رشت، هیچ توجیه و کوتاهی در انجام کارها و خدمت‌رسانی به شهروندان قابل قبول نیست.

 

شهردار رشت تصریح کرد: مدیران باید از ظرفیت نیروهای کارگری به شکل بهینه استفاده کنند همچنین با کمبود نیرو در شهرداری اصلا موافق نیستم و باید با نیروهای موجود بهترین خدمات به شهروندان ارائه شود.

 

علوی اضافه کرد: رضایت و حساسیت شهروندان نسبت به بدنه شهرداری بسیار حائز اهمیت است و انتظار داریم که همه پرسنل غیر از حوزه‌های کاری خود نسبت به بخشهای دیگر شهرداری هم دغدغه‌مند باشند و احساس مسئولیت کنند.

 

وی مباحث درآمدی مناطق در چهار ماه باقیمانده را هم مورد اشاره قرار داد و ضمن تاکید بر تلاش مدیران مناطق در این حوزه گفت: باید بودجه تصویب شده شهرداری رشت تا پایان سال محقق شود که این امر به همت همه مدیران بر میگردد.

 

شهردار رشت دعوت و رایزنی جهت اخذ مطالبات شهرداری را هم خواستار شد و اضافه کرد: شاخصهای ارزیابی شهرداری فقط درآمدها نیستند و سایر بخشها هم باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

 

علوی زمینه سازی برای جانمایی پارک بانوان در مناطق پنجگانه را هم خواستار شد و یادآور شد: شهرداریها نهادهایی مردمی بدون تکیه بر منابع و اعتبارات دولتی هستند و باید بهترین خدمت خود را به شهروندان ارائه دهد.

 

لازم به ذکر است، سامانه ۱۳۷ و چالش‌های موجود در آن در حوزه کاربران و رابطین، نظارت بر این سازمان توسط بازرسی، زمین ۱۴ هکتاری، شروع اجرای پروژه پل پستک، برنامه‌ریزی برای زیرسازی جاده لاکان، خرید فینیشر، پروژه پیرسرا، مناقصه جمع‌آوری آبهای سطحی، بهبود روشنایی پارکها، نگهبانی پارکها و فضای سبز و تملک خیابان سعدی به سرگل از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد تاکید شهردار رشت قرار گرفت.

 

همچنین هر یک از مدیران مناطق هم در خصوص درآمدهای خود و بودجه که تاکنون محقق شده گزارشی ارائه و چالش‌های و موانع را بازگو کردند که در همین راستا شهردار رشت راهکارهای مناسب را در مورد هریک از چالش‌های بیان شده ارائه داد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار