کد خبر : 86377
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶

تاکید بر همکاری های آموزشی و تحقیقاتی در نشست رئیس دانشگاه گیلان با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان

تاکید بر همکاری های آموزشی و تحقیقاتی در نشست رئیس دانشگاه گیلان با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان

.

به گزارش گیلانستان، دکتر فرید نجفی رئیس دانشگاه گیلان به همراه حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌محمد عباسی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان با حضور در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دکتر محمدتقی آشوبی سرپرست این دانشگاه دیدار کردند که در این نشست بر توسعه همکاری آموزشی و تحقیقاتی دو دانشگاه‌ها تاکید شد.

 

دکتر فرید نجفی رئیس دانشگاه گیلان نیز در این نشست ضمن تبریک انتصاب دکتر آشوبی به‌ سمت سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی گیلان از آمادگی این دانشگاه برای توسعه فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی خبر داد.

 

وی با اشاره به همکاری مشترک دانشگاه گیلان با دانشگاه علوم پزشکی گیلان، افزود: خوشبختانه آمادگی خوبی از سوی اعضای هیئت‌علمی دو دانشگاه برای همکاری‌های تحقیقاتی، فناوری و تولید محصولات دانش‌بنیان وجود دارد.

 

دکتر محمدتقی آشوبی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با تأکید بر توسعه مشارکت در بین دانشگاه‌ها، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تدوین برنامه‌های تحقیقاتی و کاربردی همکاری جدیدی را با دانشگاه گیلان آغاز خواهد کرد.

 

وی با اشاره به رشد ارتباطات و لزوم توسعه روابط اجتماعی در دانشگاه‌ها، افزود: سواد رسانه و تقویت ارتباط استاد با دانشجو باید بیشتر در دانشگاه‌ها موردتوجه قرار بگیرد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین بر ضرورت توسعه فعالیت‌های آموزشی و تحقیقاتی در بین دو دانشگاه نظیر راه‌اندازی رشته‌های بین‌رشته‌ای و به‌کارگیری تحقیقات کاربردی در تولید محصول و ایجاد اشتغال در راستای آن تأکید کرد.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌محمد عباسی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان نیز در این نشست بر لزوم نهادینه‌شدن فرهنگ جهاد تبیین در دانشگاه‌ها تأکید کرد و گفت: خدمات بسیار زیادی در حوزه سلامت انجام‌شده و باید این حجم از خدمات در جامعه تبیین شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار