کد خبر : 4166
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 خرداد 1395- 30: 23

تا آستانه که راهی نیست، اگر بشود تا سوریه هم به عشق شهدا می دویم + تصاویر

تا آستانه که راهی نیست، اگر بشود تا سوریه هم به عشق شهدا می دویم + تصاویر

مسئول هیات دو و میدانی سپاه قدس گیلان گفت: از رشت تا آستانه اشرفیه که راهی نیست، اگر بشود تا سوریه هم به عشق شهدا می دویم.

امیر رنجی در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی “درگیلان” با اشاره به سالگرد آزاد سازی خرمشهر، اظهار کرد: با گرامیداشت شهدای دفاع مقدس و همچنین با یاد و خاطره شهدای مدافع حرم گیلانی، ۷ نفر از دوندگان بسیجی استان که هر کدام به نوعی از قهرمانان این ورزش می باشند، از گلزار شهدای گرانقدر رشت به سمت گلزار شهدای عزیز آستانه اشرفیه دویدیم.

 مسئول هیات دو و میدانی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در این مسیر شور و نشاطی مثال زدنی در میان مان حاکم بود، خاطرنشان کرد: از رشت تا آستانه اشرفیه که راهی نیست، اگر بشود تا سوریه هم به عشق شهدا می دویم؛ چرا که هرچه داریم و هر امنیتی که در شهرمان شاهدیم، از رشادت ها و خون پاک این شهداست.

این قهرمان دو و میدانی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از افرادی که شرایط این کار بزرگ را مهیا نمودند ابراز نمود: جا دارد از همه سروران مخصوصا سرهنگ اسلامی مسئول محترم تربیت بدنی سپاه قدس گیلان، سرهنگ یحیی پور فرمانده ناحیه مقداد شهرستان رشت و آقای نعمتی مدیر شرکت برگ ریزان شهر باران که همیشه حامی ورزشکاران هستند، صمیمانه تشکر کنیم.

IMG00003

IMG00002

 IMG00005

IMG00006

IMG00007

IMG00001

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار