کد خبر : 7493
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹

تا زمانی که ریشه و نطفه فتنه را از بین نبریم از فتنه صحبت خواهیم کرد/ حرف حق را باید زد هر چند بیمارستان ما را افتتاح نکنند

تا زمانی که ریشه و نطفه فتنه را از بین نبریم از فتنه صحبت خواهیم کرد/ حرف حق را باید زد هر چند بیمارستان ما را افتتاح نکنند

یکسری ها می گویند آقای شکری با مسئولین تعامل ندارد. با دولت تعامل ندارد، آقا حرف حق را باید زد حالا اگر می خواهند بیمارستان ما را افتتاح بکنند یا نکنند. تا الان که افتتاح نشد.

به گزارش گیلانستان، مراسم طلایه داران ولایت در شهرستان رضوانشهر با حضور محمود شکری نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی و جمعی از آحاد مردم و مسئولین شهرستان در مصلی این شهر برگزار شد.

در این مراسم نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری ضمن سخنانی اظهار داشت: امروز اینجا دور هم در این مکان مقدس جمع شده ایم تا با آرمان های شهدا و امام شهدا عهدی دوباره ببندیم و بگوییم اگر آن ها با جان و مال خودشان در راه اسلام و قرآن و آرمان های امام جهاد کردند ما هم امروز با قدم های خودمان، با قلم و گفتار و عملکردمان اثبات می کنیم که مدافع ولایت هستیم.

آیت الله احمد پروایی افزود: امروز آمده ایم به فتنه و فتنه گران این نکته را بگوییم که اگر به فکر و خیال خام شما و عقل معیوبتان هوای فتنه وارد شد فرزندان انقلاب و مردم ولایتمدار رضوانشهر و گیلان و تمام ایران باز مانند ۸ و ۹ دی پشت سر ولایت مطلقه فقیه و نه پشت سر بلکه محافظ رهبرمان خواهیم بود.

وی با اشاره به اظهارات نماینده رشت درباره فتنه در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده ای گفت تا کی باید فتنه و پرونده فتنه جریان پیدا کند البته ما در جاهای مختلف جواب دادیم ولی باز هم می گوییم ما تا زمانی که ریشه و نطفه فتنه را از بین نبریم آنقدر از فتنه صحبت خواهیم کرد که فتنه گران دق کنند و بمیرند.

نماینده مردم گیلان در مجلس رهبری ادامه داد: مردم ولایی ایران پشت سر ولایت خواهند ماند و از ولایتشان دست نخواهند کشید.

پروائی ادامه داد: صرف اینکه انقلاب کردیم و تمام شد خوب است ولی کفایت نمی کند باید استقامت کرد یعنی اینکه آرمان ها و شعار و گفتمان امام راحل، شهدا و رهبرمان را بر منبرها ترویج و تکرار کنیم تا زمانیکه امام زمان(عج) ظهور کنند.

وی افزود: فصل الخطاب، بیانات و مواضع مقام معظم رهبری است و عقیده ی ما این است «اطیعوا الله و اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم» به عقیده ی شیعه در حال حاضر امام عصر (عج) اولی الامر است و در غیاب ایشان ولایت فقیه است که همان مقام معظم رهبری می باشد.

پروائی ادامه داد: اولی الامر اصلی ما علی ابن ابیطالب است و ما بی صاحب نیستیم و در عصر حاضر مقام معظم رهبری علمدار این جریان هستند.

نماینده مردم گیلان در مجلس  خبرگان رهبری با بیان اینکه امام خامنه ای(مدظله العالی) در جای جای بیانات خودشان به فتنه اشاره می کنند گفت: عده ای در سال ۸۸ بخاطر عافیت طلبی خودشان و یا غفلت موجی را ایجاد کردند و یا دشمن موجی را ایجاد کرد و آن ها سوار آن موج شدند.

پروائی نسبت به کسانی که در صحبت های خودشان از کلمه فتنه استفاده نمی کنند گفت: امروز عده ای بیانیه می دهند ولی از کلمه فتنه استفاده نمی کنند که خود این فتنه است. در زمان پیغمبر(ص) و حضرت علی (ع) فتنه کردند. عده ای در زمان پیغمبر(ص) در رکاب آن حضرت جهاد می کردند ولی بر روی حضرت علی (ع) شمشیر کشیدند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان با بیان اینکه سابقه در انقلاب امتیاز است ولی فقط صرف سابقه کفایت نمی کند بلکه باید در این راه استقامت نیز بکنند افزود: یک عده آمدند انقلاب کردند دستشان درد نکند ولی آیا در راه انقلاب هستند؟ امام علی (ع) می فرمایند «در فتنه ها همچون شتر دو ساله باش که سواری نمیدهد». در فتنه ۸۸ عده ای خوب به ضد انقلاب و سلطنت طلبان سواری دادند. گناه فتنه گران هم همین بود که سواری دادند. در ایام فتنه به مسجد، سید الشهدا و امام و شهدا و دموکراسی و عقل و شعور مردم توهین کردند.

پروائی ادامه داد: مومن در ایام فتنه باید کَیّس باشد.  حضرت علی در بخش دیگری از بیاناتشان می گوید همچون شتر دو ساله ای باش که پستانی برای دوشیدن نداشته باشد. از عده ای در فتنه خوب دوشیدند به دشمن اجازه و راه دادند که به انقلاب ضربه بزنند. کدام انقلاب؟ همان انقلابی که ما برای آن هزینه دادیم و هنوز هم می دهیم.

وی با تأکید بر اینکه مردم بصیر هستند اما مسئولین انتظاراتی دارند گفت: مسئولین نیز بدانند که خادم و نوکر مردم هستند و اگر مردم نبودند من پروائی الان اینجا نبودم.

پروائی در خصوص امر به معروف نیز اظهار کرد: امیرمومنان (ع) می گوید امر به معروف را ترک نکنید که اگر آن را رها کنید عذاب الهی بر شما نازل نمی شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری افزود: امام راحل گفتند مراقب باشید انقلاب دست نااهلان نیفتد که اگر بیفتد اولین کسانی که متضرر می شوند خود مردم هستند.

پروائی در خصوص اتفاقات جهاد دانشگاهی نیز گفت: یک آقائی برگشته می گوید پرچم آمریکا را جمع کنید ما با آمریکا مشکلی نداریم. تو از طرف ملت بزرگ ایران صحبت نکن. ملت ایران با آمریکا مشکل دارد. با اسرائیل مشکل دارد اگر تو مشکل نداری می توانی بروی در همان آمریکا و اسرائیل زندگی کنی.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری افزود: زمانی آمریکا از ما راضی می شود که اسلام را کنار بگذاریم. علی(ع) را کنار بگذاریم حسین (ع) را کنار بگذاریم. مگر شما قرآن نمی خوانید؟ خدواند در قرآن به پیامبر(ص) می گوید «لن ترضی عنک یهود و نصری حتی تتبع ملتهم» ای پیامبر یهود و نصاری هیچ وقت از تو راضی نمی شوند مگر به آیین آنان در آیی.

پروائی ادامه داد: : رهبر انقلاب می گوید اسرائیل تا ۲۵ سال دیگر باید نابود شود بعد این آقا می گوید ما با اسرائیل و آمریکا مشکلی نداریم. تو غلط کردی از طرف ملت صحبت می کنی.  اگر مشکل ندارید دست زن و بچه خودت را بگیر و برو آمریکا و اسراییل زندگی کن.

وی در پاسخ به این سوال که امام حسین (ع) حر را بخشید چرا رهبر انقلاب سران فتنه را نمی بخشد؟ گفت: امام حسین(ع) چه زمانی حر را بخشید. زمانی که از امام حسین(ع) عذرخواهی کرد. این فتنه گران باید در مقابل ملت بگویند غلط کردیم تا بعد ملت ببخشند.

پروایی افزود: ۹ دی یعنی آگاهی و این آگاهی باید حفظ شود و در خواب غفلت نباشیم. در سال ۸۸ همه کفر از فتنه گران حمایت کردند ولی چه شد؟ مردم ولایتمدار گیلان در ۸ دی و سایر مردم در ۹ دی بساط فتنه را جمع کردند که این به برکت خون امام حسین(ع) بود. نظام ما نظام ولایی است و اهل بیت نظر دارند و باید مواظب باشیم چون خدا می فرماید« ان الله لا یتغیر قوم حتی یتغیروا ما بانفسهم.

وی در هنگام ورود نماینده مردم شهرستان های تالش رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی به مصلی امام خامنه ای(مدظله العالی رضوانشهر) گفت: من نکته ای درباره نماینده ولایی آقای شکری بگویم، در آن مجلسی که آن آقا در مورد فتنه صحبت کرد در همان مجلس تنها کسی که در مقابل او ایستاد نماینده ولایی شهرستان ما بود.

پروایی ادامه داد: الان یکسری ها می گویند آقای شکری با مسئولین تعامل ندارد. با دولت تعامل ندارد، آقا حرف حق را باید زد حالا اگر می خواهند بیمارستان ما را افتتاح بکنند یا نکنند. تا الان که افتتاح نشد. ۱۰ سال دیگر هم نشود صد سال هم افتتاح نشود ولی حرف را باید زد و در مقابل فتنه گر باید ایستاد و ما بخاطر یک بیمارستان و یک تابلو و خیابان نباید از فتنه گر دفاع کنیم و حرف از فتنه نزنیم. امتیاز اصلی ما قرآن است. اسلام است، شهدا و آرمان های آن ها هستند. امیرمومنان حضرت علی (ع) گفتند حق را بگو ولو به ضرر شما باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان اظهار داشت: ما مخلص نظام هستیم من نمگویم در نظام ما مشکل نیست چرا از چپ و راست مشکل داریم. منافق از یک طرف و ضد انقلاب از یک طرف دیگر می زنند ولی ما سرباز ولایت هستیم و در همه جا مشکل هست ولی صورت مسئله را پاک نمی کنیم ما باید یر مشکلات غلبه کنیم و در کار ها موفق شویم.

پس از اتمام مراسم برادر محمد پوراسماعیلی مداح اهل بیت دقایقی به خواندن اشعار حماسی پرداخت.

انتهای پیام/8دی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار