کد خبر : 6839
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۹:۵۰

تبعیت نکردن از اقدامات دشمن از شاخص‌های مهم انقلابی‌گری است

تبعیت نکردن از اقدامات دشمن از شاخص‌های مهم انقلابی‌گری است

جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه حساسیت در مقابل دشمن و تبعیت نکردن از اقدامات دشمن یکی از شاخص‌های مهم انقلابی‌گری است گفت: داشتن تقوای دینی و سیاسی لازمه یک نیروی انقلابی است.

به گزارش گیلانستان ، سردار مهدی کاظمی‌پور شامگاه چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای شهر خمام با بیان اینکه انقلاب اسلامی چهار مرحله را پشت سر گذاشته است اظهار داشت: شهدای ما برکات گسترده‌ای را برای ایران اسلامی و تمامی مسلمین جهان به ارمغان آورده‌اند.

وی با اشاره اینکه انقلاب اسلامی ایران در زمانی به پیروزی رسید که تمامی ملت‌های مسلمان زیر سلطه قدرت‌های استکباری بودند افزود: بعد از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب دشمن همواره دست طمع خود را از کشور کوتاه نکرده است.

جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان محدوده جغرافیایی ایران را در مسیر اقدامات اقتصادی کشور‌های استکباری اعلام و خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی اسلام سکولار در کشور نابود شد.

کاظمی‌پور تصریح کرد: دنیای استکبار پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با حاکم شدن اسلام ناب محمدی در کشور دشمنی و توطئه خود را نسبت به ملت ایران افزایش و همواره به‌دنبال نابودی انقلاب است.

وی با اشاره به بصیرت ملت ایران و تبعیت بی چون و چرا از بیانات مقام معظم رهبری تاکید کرد: تا به امروز تمامی توطئه‌ها و دشمنی‌های دنیای غرب با رهبری مقام معظم رهبری و بصیرت ملت ایران خنثی شده است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به دوران پر شور دوران دفاع مقدس و با تاکید بر اینکه این جنگ به مردم و کشور ایران تحمیل شده بود اعلام کرد: هدف استکبار جهانی از طراحی 8 سال جنگ تحمیلی نابود کردن و تصرف کشور در کوتاه ترین زمان ممکن بود.

کاظمی‌پور با ابراز اینکه تمامی کشورهای استکباری دنیای غرب در جنگ 8 ساله ایران و عراق با دشمنان هم پیمان بودند تصریح کرد: ملت ایران با رهبری امام خمینی (ره) و با تکیه بر ائمه اطهار بر دشمنان فائق آمد.

وی با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) کشور را تکلیف‌مدار به بار آورد تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس به‌طور داوطلبانه و با هدفی منسجم در دفاع از میهن اسلامی به پا خاستند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان ایمان به خدا، الگو گرفتن از ائمه اطهار(ع) و نهضت عاشورا را رمز پیروزی انقلاب اسلامی در 8 سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: تفکر دفاع از اسلام لحظه‌ای از رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس جدا نبود.

کاظمی‌پور با تاکید بر اینکه امکانات و تجهیزات در دوران جنگ به‌طور کامل و به صورت مجهز به رزمندگان ایران اسلامی نمی‌رسید بیان کرد: رزمندگان و شهدای ایران اسلامی با معنویتی که در دل داشتن ایران اسلامی را به پیروزی رساندند.

وی با اشاره به اینکه جنگ ایران و عراق تنها جنگی بود که دشمن توان تحمیل اراده خود را به میهن اسلامی نداشت اعلام کرد: در 8 سال جنگ تحمیلی حتی یک وجب از خاک پاک ایران از کشور جدا نشد.

جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس یک سند افتخار در تاریخ ایران و اسلام محسوب می‌شود.

کاظمی‌پور چفیه را نماد و نشانه دوران دفاع مقدس در میهن اسلامی دانست و با تاکید بر اینکه این نماد همواره بر گردن مبارک مقام معظم رهبری قرار دارد افزود: این نشان مقدس یک تذکر دائمی و زنده به ارادتمندان دوران دفاع مقدس است.

وی دوران دفاع مقدس را مانعی بزرگ برای به هدف رسیدن دشمن اعلام کرد و افزود: این دوران پر برکت موجب انسجام، وحدت، توسعه، تولید و پیشرفت تکنولوژی در کشور شد.

جانشین سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه دفاع مقدس موجب شد که امروز در تجهیز توان نظامی کشور خودکفا باشیم تصریح کرد: امروز مهم‌ترین سرمایه ملی کشور جوانان و غیورمردان نسل جوان است.

کاظمی‌پور جرأت و همت رزمندگان اسلام را مثال زدنی دانست و خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس با تبعیت از فرمایشات امام خمینی(ره) تمامی عملیات‌ها را به‌درستی پشت سرگذاشته و دشمن را متعجب کردند.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در اکثر حوزه‌ها به خودکفایی رسیده است بیان کرد: پیشرفت، عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل خون شهدا و استقامت ملت ایران است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با ابراز اینکه دشمن در طول پیروزی انقلاب اسلامی دریافت که اجبار و زور بر ملت ایران تاثیری ندارد تصریح کرد: تا زمانی که دو روحیه اطاعت پذیری از رهبری و روحیه بسیجی در کشور وجود دارد هرگز کشور دچار آسیب نمی‌شود.

کاظمی‌پور با تاکید بر اینکه دشمنان ایران اسلامی در دوره تقابل هم نتوانستند در مقابل ایران اسلامی به اهداف خود برسند گفت: امروز در عراق یک جمهوری اسلامی دیگر به راه افتاده است و مراسم اربعین حسینی مصداق این امر است.

وی ایران اسلامی را تنها کشور مقتدر و آماده در منطقه غرب آسیا دانست و با تاکید بر اینکه ایران آمادگی مقابله با هرگونه تهدیدی را دارد تصریح کرد: امنیت امروز حاصل آگاهی و بصیرت ملت در تبعیت از فرمایشات رهبری و به برکت خون شهدا است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان نظام مقدس جمهوری اسلامی را امانت خون پاک شهیدان اعلام کرد و گفت: امروز استکبار شیوه تعامل و نفوذ به کشور را در پیش گرفته است که مقابله با این امر از جنگ نظامی هم دشوارتر است.

جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه نخستین شاخصه انقلابی‌گری پایبندی به مبانی و ارزش‌های اساسی اسلام است افزود: روحیه انقلابی‌گری محافظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

کاظمی‌پور حساسیت در مقابل دشمن و تبعیت نکردن از اقدامات دشمن را یکی از شاخص‌های مهم انقلابی‌گری عنوان کرد و افزود: داشتن تقوای دینی و سیاسی لازمه یک نیروی انقلابی است.

تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار