کد خبر : 38745
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 تیر 1398- 40: 11

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

تبلیغ ناامیدی در سطح جامعه از نتایج نفوذ دشمن است

تبلیغ ناامیدی در سطح جامعه از نتایج نفوذ دشمن است

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه تبلیغ ناامیدی در سطح جامعه از جمله نتایج نفوذ دشمن است، اظهار کرد: اینکه مشکلات کشور را به بحران تعبیر کنیم، درست نبوده و نوعی تضعیف نظام است.

به گزارش گیلانستان آیت‌الله رضا رمضانی در جمع اعضای کانون تفکر زبر الحدید رشت با اشاره به اینکه نرم‌افزار حرکت به سمت تمدن اسلامی، مطالعه و رصد دقیق آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است، اظهار داشت: مطالبه‌گری و مطالبه‌جویی یکی از نکات ضروری است که باید پیگیری شود تا به نتیجه برسد.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به فعالیت‌های کانون تفکر زبرالحدید اشاره و تاکید کرد: تحقیق و پژوهشی که اعضای این کانون انجام می‌دهند بسیار ستودنی و باعث خرسندی است.

 

وی با بیان اینکه دایره مباحث پژوهشی و تحقیقی بسیار گسترده است، تصریح کرد: وجود موارد زیاد نتایج را کمتر می‌کند و در این مواقع باید مسائل اولویت‌بندی شود.

 

آیت‌الله رمضانی، افزود: اولویت‌بندی مسائل و تربیت نیرو در فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی ضرروی است.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نفوذ دشمن در بخش‌های مختلف فرهنگی و سیاسی کشور، خاطرنشان کرد: متاسفانه نفوذ دشمن سبب تغییر نظام فکری شده و در عملکردها تاثیرگذار بوده است.

 

وی تبلیغ ناامیدی در سطح جامعه از جمله نتایج نفوذ دشمن است، تصریح کرد: اینکه مشکلات کشور را به بحران تعبیر کنیم، درست نبوده و نوعی تضعیف نظام است.

 

آیت‌الله رمضانی امید به آینده در عموم مردم را وظیفه همگانی دانست و گفت: باید اعتماد از دست رفته مردم نسبت به مسئولین با افزایش خدمات اجتماعی بازگردد.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، ترویج بی‌حجابی، هنجارشکنی و طرح‌هایی مانند چهارشنبه‌های سفید را از برنامه‌های از قبل تعیین شده دشمن دانست و عنوان کرد: باید با روحیه انقلابی در مقابل فتنه‌های دشمنان ایستادگی کرد.

 

وی با اشاره به اینکه نسل جوان اندیشه‌ورز باید امیدوار به آینده باشند، افزود: فعالیت در حوزه‌های پژوهشی و تحقیقی به این وسعت، نیاز به یک سازمان دارد و با توجه به افراد محدود در کانون‌هایی مثل کانون تفکر، برای نتیجه‌بخشی در کارها باید اولویت‌بندی صورت گیرد.

 

آیت‌الله رمضانی اظهار داشت: در اولویت‌بندی مسائل باید آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی موردنظر باشد.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه نگاه به دین باید یک نگاه جامع و به دور از دید شخصی باشد تاکید کرد: متأسفانه امروزه شاهد این هستیم که عملکرد ضعیف برخی مسئولین فرهنگی سبب شده افراد باحجاب، مورد تمسخر قرار بگیرند.

 

وی ادامه داد: متاسفانه در برخی مناطق، شاهد شب‌گردی ابتذالی هستیم که باید با آن به شکل درست برخورد شود.

 

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه در جهاد کبیر، کار زیاد و خستگی نباید وجود داشته باشد، تصریح نمود: باید تفکر همراه با صبوری و پژوهش و آموزش وجود داشته باشد.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نیروهای کارآمد، صداوسیما، مدیران جامعه و روحانیون می‌توانند در نرم‌افزار تحقق اسلامی نقش ایفا کنند، خاطرنشان کرد: نباید فقط به بسته فکری بسنده کنیم بلکه به بسته اجرایی و عملیاتی نیاز است.

 

وی خطاب به جوانان اظهار داشت: نسل جوان در مواجهه با عدم همراهی‌ها نباید خسته و نامید شوند.

 

آیت‌الله رمضانی اذعان کرد: امیدواریم که نظام جمهوری اسلامی با دستان توانمند مقام معظم رهبری به انقلاب حضرت مهدی موعود(عج) برسد.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار