کد خبر : 87075
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷

بخشدار سنگر؛

تبیین دستاوردهای انقلاب به مردم و هنرجوهای ورزشی ضروری است

تبیین دستاوردهای انقلاب به مردم و هنرجوهای ورزشی ضروری است

محبتی با تاکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب به مردم و هنرجوهای ورزشی گفت: با توجه به تحریم ها و تهدیدهای دشمن طی ۴۴ سال گذشته، اتفاق های خیلی خوبی در حوزه های مختلف ورزشی رقم خورده است.

به گزارش گیلانستان،  حسین محبتی – بخشدار سنگر – در دومین جلسه روسای هیات های ورزشی بخش سنگر که همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار شد گفت: بر حسب وظیفه ای که داریم در جلسات مختلفی شرکت می کنیم و یکی از بهترین جلساتی که برای ما خروجی دارد جلسه ای است که با ورزشکاران برگزار می کنیم.

 

 

 

وی با تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: امام خمینی(ره) با همه تهدیدهایی که دولت وقت بختیار برای جلوگیری از ورود هواپیمای ایرفرانس به داخل آسمان ایران داشت اما با ۳۰ نفر از همراهانشان وارد ایران شد   بعد از ۱۴ سال مقاومت و مبارزه جمهوری اسلامی به پیروزی رسید.

 

 

 

محبتی افزود: با گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی به خصوص در این ماه های اخیر دشمنان خارجی و خود فروحتگان داخلی جنگ تمام عیار ترکیبی را علیه ایران راه انداختند و تصور می کردند که ما امسال پیروزی انقلاب را جشن نخواهیم گرفت.

 

 

 

وی با اظهار امیدواری برای شرکت گسترده آحاد مردم به ویژه ورزشکاران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، خاطر نشان کرد: حضور پرشور و یکپارچه ملت ایران در راهپیمایی یوم الله دهه فجر پاسخ بجا و محکمی به توطئه های دشمنان در این ایامی که بر ما گذشت خواهد بود.

 

 

 

محبتی در ادامه به اتفاقات خوبی که در حوزه ورزشی از سال ۵۷ به بعد افتاده است اشاره و اذعان کرد: از ۳۰ رشته ورزشی در سال ۵۷ به ۱۷۰ رشته ورزشی ارتقا پیدا کرده ایم.

 

 

 

وی با بیان اینکه سرانه ورزشی ما در دوره پهلوی سه سانتی متر بود و اکنون یک متر است، گفت:  هر چند این مقدار هم کم است اما ما در کنار اینکه نقاط ضعف خود را حوزه های مختلف بیان می کنیم اول باید بدانیم که در این سال ها چه رشد و چه پیشرفت هایی را بخصوص در حوزه ورزشی داشته ایم.

 

 

 

محبتی با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب به مردم و هنرجوهای ورزشی خود، تصریح کرد: با توجه به تحریم ها و تهدیدهای دشمن، اتفاق های خیلی خوبی در حوزه های مختلف رقم خورده است و نمونه اش افزایش قهرمانی های ورزشی در حوزه های مختلف، افزایش زیر ساخت ها و اماکن ورزشی، چمن های مصنوعی و… بوده که بسیار چشمگیر است.

 

 

 

وی با انتقاد از اینکه در اغتشاشات اخیر دیدیم که بعضی از سلبریتی های ورزشی ما به صورت مستقیم تحت فرمان شبکه های سعودی و خارجی پشت پرده بودند گفت: بی انصافی است که رشد قابل توجه ورزش همگانی و قهرمانی و  افزایش تنوع رشته های ورزشی را نبینیم و سخن نگوییم.

 

 

 

محبتی با اشاره به افزایش ۵۰ برابری هیات های ورزشی در استان ها و شهرستان ها افزود: از ۳۰۰ به هزار و ۵۰۰ رسیده ایم و بودجه ورزشی که در سال ۵۷، سه ده هزارم از کل بودجه کشور بود در سال ۱۳۹۶ به ۱۰۰ ده هزارم رسید.

 

 

 

گفتنی است، در این جلسه هر کدام از روسای هیات ها نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار