کد خبر : 30084
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397- 40: 16

تجدیدنظر در حوزه استخدامی گیلان ضروری است

تجدیدنظر در حوزه استخدامی گیلان ضروری است

نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود نیروی انسانی و فضای فیزیکی در دستگاه‌های اداری، خواستار تجدید نظر مسئولان در حوزه استخدامی گیلان شدند.

به گزارش گیلانستان، جلسه شورای اداری گیلان صبح شنبه در سالن اجتماعات استانداری با حضور مصطفی سالاری استاندار و جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در این جلسه با بیان اینکه بیشتر دستگاه‌ها و پست‌های سازمانی در این استان با کمبود نیروی انسانی روبه رو هستند، اظهار کرد: در حوزه بهداشت و درمان نیز با معضل کمبود پرستار مواجه هستیم که متاسفانه این موضوع سبب ایجاد ناامیدی در بین مردم شده است.

ولی الله داداشی خواستار تعیین تکلیف نیروهای شرکتی شد و گفت: میزان دستمزد نیروهای شرکتی و قراردادی و استخدامی با هم متفاوت بوده و مسئولان باید برای ایجاد ثبات در این حوزه تلاش کنند.

لزوم تجدیدنظر در حوزه استخدامی گیلان

نماینده آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این جلسه بیان کرد: مجلس شورای اسلامی تعامل خوبی با دولت داشته و هر لایحه‌ای از سوی دولت به مجلس ارائه شده مجلس نیز از آن استقبال کرده است.

محمدحسین قربانی با اشاره به توزیع بسته‌های حمایتی از سوی دولت، گفت: بسته حمایتی دولت در راستای کمک به مردم باید تا قبل از ایام عید در مورد دهک‌های مورد نظر توزیع شود.

قربانی در ادامه به وجود دو معضل پسماند و فاضلاب در استان گیلان اشاره کرد و افزود: موضوع زباله در گیلان به یک فاجعه تبدیل شده و عدم توجه مسئولان به حل این معضل و ادامه این روند تدریجی نابودی گیلان را به دنبال دارد.

وی با اشاره به پروژه راه آهن در استان گیلان، تأکید کرد: اگر راه آهن گیلان به آستارا نرسد هیچ سود اقتصادی برای گیلان ندارد.

نماینده آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی خواستار تجدیدنظر در حوزه استخدامی گیلان شد و بیان کرد: نباید اجازه دهیم استان گیلان وارث قوانین استخدامی ۵۰ سال گذشته باشد.

کمبود پرستار در بیمارستان‌های کیلان

در ادامه این جلسه نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توزیع عادلانه نیروی انسانی بسیار مهم است، اظهار کرد: در استان گیلان در بحث نیروی انسانی و فضای فیزیکی با مشکل مواجه هستیم.

منوچهر جمالی در ادامه به مشکل کمبود پرستار در بیمارستان ها اشاره کرد و گفت: گیلان در این زمینه به لحاظ نیروی انسانی، با مشکلات جدی روبه‌رو است./ خبرگزاری مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار