کد خبر : 70116
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳

رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

“تجربه و برنامه‌محوری” ملاک معرفی گزینه‌های پیشنهادی استانداری گیلان به وزیر کشور است

“تجربه و برنامه‌محوری” ملاک معرفی گزینه‌های پیشنهادی استانداری گیلان به وزیر کشور است

رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: تجربه و برنامه‌محوری ملاک مجمع نمایندگان گیلان برای معرفی گزینه‌های پیشنهادی جایگاه استاندار به وزیر کشور است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام محمد صفری درباره انتخاب استانداران اظهار داشت: رویکرد دولت آیت‌الله رییسی مبنی بر تشکیل دولت قوی و کارآمد و مشکلات اقتصادی و عمرانی موجود در کشور می‌طلبد تا استاندارانی که انتخاب می‌شوند در تراز سیاست‌های دولت جدید باشند.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: از این رو ملاک‌های انتخاب یک استاندار در درجه نخست جدای از ویژگی‌های شخصیتی نظیر تعلق خاطر به انقلاب، ساده‌زیستی و عدم تمایل به مطامع دنیوی باید کارآمدی، تجربه و برنامه محور بودن فرد باشد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر شخصی برنامه جامع و مدونی برای احصاء نیازمندی‌های استان گیلان و حل مشکلات آن داشته و می‌تواند برای رفع مشکلات استان به بدنه حاکمیت ورود کند خود را برای این منصب معرفی کند.

نماینده مردم رودسر و املش در در مجلس با تأکید بر ضرورت داشتن برنامه‌ای مدون از سوی گزینه‌های مطرح برای منصب استانداری گیلان تصریح کرد: در صورت عدم وجود ویژگی‌های مذکور در گزینه‌های مطرح مجمع نمایندگان گیلان نمی‌تواند برای معرفی این افراد به وزیر کشور گامی بردارد.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:  از این رو از  همه جریان‌های سیاسی و اشخاصی که به‌دنبال پذیرفته شدن در جایگاه استانداری استان گیلان هستند  انتطار داریم که باتجربه بوده و برنامه محور باشند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عیسی مرادبخش جانباز۵۵٪ سه شنبه , 16 شهریور 1400 - 19:26

باسلام ازوزیرمحترم کشورواقعاخواهشمندیم واقعااگردلسوزانقلاب شهداو جانبازان هستیداستاندارگیلان راازفردی دلسوزوانقلابی برای استان گیلان انتخاب کنیدتامدیرانی دلسوزبه انقلاب ودلسوزبرای شهداوجانبازان بکار گمارده نه ازدزدان ورشوه خوار،ریاکاران واقعادرگیلان مشتی دزددغلبازجمع بعنوان مدیرجمع شدنددارن دراستان چپاول میکنندکه آب ازآب تکان نمی خوردبچه های ملت شهیدوجانبازنشدندتابرای یک عده راه دزدی بازشود واقعاخیلی اجهاف درحق خانواده شهداوجانبازان دراین چندسال شده به این معناست که صاحب خونه راازخونه رانده شودمگرحضرت امام نفرمودند نگذاریداین انقلاب بدست نااهلان نامحرمان بیفتدوسلام

رفتن به نوار ابزار