کد خبر : 16702
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳

تجلیل از دختران محجبه گیلان/ نوشتن، علم را ماندگار خواهد کرد

تجلیل از دختران محجبه گیلان/ نوشتن، علم را ماندگار خواهد کرد

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه خداوند در قرآن به قلم سوگند یاد کرده است گفت: نوشتن علم را ماندگار خواهد کرد.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام سیدحسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی گیلان در همایش ریحانه‌های بهشتی و تجلیل از دختران محجبه که در سالن ولایت این اداره کل برگزار شد اظهار کرد: دختران محجبه افتخار نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان ارزش‌های دینی و کانون گرم خانواده را مورد تهاجم قرار داده‌اند گفت: بانوان و دختران با رعایت شئونات اخلاقی، حجاب و آگاهی به ترفندهای دشمنان می‌توانند در برابر دسیسه‌ها مقابله کنند.

حجت الاسلام گلمیرزاده اذعان کرد: فراگیری علم و دانش، نگارش علم و تلاش و کوشش در راه رسیدن به موفقیت سه مقوله مهمی است که همه جوانان بایستی بدان توجه کنند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: امروز جهان در علم و دانش بسیار فراتر رفته در صورتی که در گذشته اینگونه نبود.

وی با تاکید بر اینکه جوانان و نوجوانان در راستای فراگیری علم و دانش بیش از پیش تلاش کنند خاطر نشان کرد: علمی ارزشمند است که در کنار ایمان رشد یابد.

حجت الاسلام گلمیرزاده به هفته خبرنگار اشاره کرد و افزود: در آیات و روایات به قلم یاد شده و خداوند به قلم در قرآن سوگند یاد کرده است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: هر چقدر انسان از نظر علمی ارتقا یابد اما در برابر علم خداوند علمش محدود است.

وی گفت: برای اینکه علم گسترش یابد باید نوشته شود، نوشتن علم را ماندگار خواهد کرد و ترویج ارزش‌های اسلامی با نگارش مهیا خواهد شد.

 حجت الاسلام گلمیرزاده اظهار کرد: حرکت به سوی کمال با رشد معنویت و رعایت اخلاق اسلامی مهیا خواهد شد و هر کار و رفتار ما در نزد خداوند ثبت و ضبط خواهد شد.

در پایان این همایش از دختران محجبه استان تجلیل شد./ شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار