کد خبر : 69402
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400- 51: 17

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

تجمع بزرگ تاسوعا و عاشورای حسینی در رشت برگزار می شود

تجمع بزرگ تاسوعا و عاشورای حسینی در رشت برگزار می شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: تجمع بزرگ تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) در میدان شهدای ذهاب رشت با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار خواهد شد.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام سعید مهدوی با بیان اینکه امسال نیز همانند سالیان گذشته تجمع بزرگ تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) در رشت برگزار می‌شود، افزود: امسال نیز مردم ولایتمدار گیلان همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی در فضای باز و با رعایت فاصله اجتماعی همراه با ماسک در میدان شهدای ذهاب رشت (ع) تجمع می‌کنند.

وی با بیان اینکه مراسم تجمع بزرگ تاسوعا و عاشورای حسینی در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می‌شود، اضافه کرد: امیدواریم با حضور گسترده و پرشور و با انضباط مردم گیلان و رعایت دستور العمل های بهداشتی این مراسم تجلی بخش عشق گیلانیان به اهل بیت باشد.

مدیر تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به استفاده از ظرفیت رسانه ملی و استانی برای انعکاس این شور و ارادت و عشق گیلانی به امام حسین (ع) و اهل بیت (ع)، گفت: این مراسم ساعت ۱۰ صبح فردا «تاسوعا» و همچنین صبح «عاشورای حسینی» برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: امیدواریم با حضور گسترده موجبات خیر و برکت برای استان و ارتقا فضای معنوی برای مردم این خطه ولایت‌مدار فراهم شود.

حجت الاسلام مهدوی همچنین به اقامه نماز ظهر عاشورا نیز اشاره کرد و گفت: نماز ظهر عاشورا با رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی و به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت در میدان شهدای ذهاب اقامه می‌شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار